Igår var värsta, värsta träningsdagen...
Var ut till stora gymmet för ett pass BodyJam, och jag visste ju att instruktören bytt program, jag vet också att det typ är stört omöjligt i början.
ME JAG GAV UPP!! Jag gav upp och gick ut...det har aldrig, aldrig hänt förut... Och nu känns det skitjobbigt att gå tillbaka på lördag, även om det är "vanliga" gymmet med "vanliga" programmet, som förvisso ÄR tråkigt, och bra instruktör...men jag SKÄMS!!
Ok, det är inte logiskt men...det gör jag. Usch
Kommer vara dönervös för lördag ifall S är där...skrutt.
Jag har brutit träningspass när jag känt att "Nä, det här kommer kosta mer än vad det smakar/kommer inte ge någonting/kommer kännas värre om jag fortsätter än om jag avbryter".
Dessutom, ingen vet varför du avbryter. Jag har väl avbrutit tre pass på Friskis; en gång för att jag blev fruktansvärt yr och illamående, en gång för att instruktören var så jävla råusel att jag bara blev irriterad och en gång för att jag bara hade en allmän känsla av att "Nä, det här går bara inte". Om det är någon sådan anledning eller något annat syns inte utanpå.
Och sist men viktigast; att ge upp då och då spelar ingen roll i det stora hela, att komma tillbaka betyder ALLT!