Tycker att de där högarna ser alldeles normalstora ut.
Men precis! Jag kan möjligen hålla med honom om att ca. 25 tränings-t-shirtar är lite mycket, men jag behöver definitivt fler shorts (den väldigt låga högen längst fram i bild)!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker att de där högarna ser alldeles normalstora ut.
Men precis! Jag kan möjligen hålla med honom om att ca. 25 tränings-t-shirtar är lite mycket, men jag behöver definitivt fler shorts (den väldigt låga högen längst fram i bild)!
Gjorde uppvärmningspass för tre dagar sen med många repetitioner och lite vikt.
Igår blev det ett riktigt pass. Körde på 3x3 med 22 kg igen efter uppvärmning, kombinerad marklyft, tyngdvändning och press. F*n vad tungt det var den här gången! Men kroppen blev härligt slut.
Höll tekniken bra trots att jag fick kämpa lite på slutet. *nöjd*
3x3 på Draken också men med 12 kg, otroligt bra träning för mina knän och min skadade vad. Långsamt och kontrollerat. Sen biceps med 17 kg, lite magövningar som jag inte kan namnet på samt 5 långsamma press på 17 kg som avslut.
Ska klämma in ett konditionspass imorgon, kanske springa lite i nysnön? Vi får se.
Inte springa i nysnö med skadad vad!
MvH,
Drottningen av vadskador
jag har inte ens börjat med mina pass än. Och idag huvudvärk/migrän så det var ju jäkligt dumt att skjuta upp det.Jag räknade ut att jag har fem pass kvar den här veckan
Ikväll blir det Zumba och Bodybalance
Någon med bra tips för träningsvärk? Jag värmer alltid upp ordentligt innan träning, både löpning och styrka, och stretchar alltid ordentligt efteråt men lik förbannat så blir jag som en 99-åring dagen efter och framförallt 2 dagar efter! Värst är benen och låren, när jag tränat dom måste jag ofta hålla mig i handfatet när jag ska upp och ner på toa Brukar ni göra nåt speciellt för att iag minska det/förkorta? Smörja, stretcha på nåt speciellt sätt, massera, be till träningsgudarna om nåd? Visst, det är värre när jag haft ett litet uppehåll som nu men jag får det alltid i olika grader, känns trist att bli handikappad 2 dagar varje vecka när man kört ordentligt.. Jag vill inte behöva mesköra- jag vill träna ordentligt ju!
Någon med bra tips för träningsvärk? Jag värmer alltid upp ordentligt innan träning, både löpning och styrka, och stretchar alltid ordentligt efteråt men lik förbannat så blir jag som en 99-åring dagen efter och framförallt 2 dagar efter! Värst är benen och låren, när jag tränat dom måste jag ofta hålla mig i handfatet när jag ska upp och ner på toa Brukar ni göra nåt speciellt för att iag minska det/förkorta? Smörja, stretcha på nåt speciellt sätt, massera, be till träningsgudarna om nåd? Visst, det är värre när jag haft ett litet uppehåll som nu men jag får det alltid i olika grader, känns trist att bli handikappad 2 dagar varje vecka när man kört ordentligt.. Jag vill inte behöva mesköra- jag vill träna ordentligt ju!