Snälla, peppa mig att gå iväg och styrketräna! Jag har ätit dåligt idag, stressat lite mycket och håller på att banga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snälla, peppa mig att gå iväg och styrketräna! Jag har ätit dåligt idag, stressat lite mycket och håller på att banga.
Ät först, träna sedan!Snälla, peppa mig att gå iväg och styrketräna! Jag har ätit dåligt idag, stressat lite mycket och håller på att banga.
HUR gör man får att få träningsvärk??? Jag kan träna hur mycket som helst, men icke...och jag tycker inte att jag mesar heller
Okäj! Då så får jag vara nöjd med att jag stapplar ut från vissa pass med svetten rinnandes...
Whoop! Förra veckan fick jag ihop 8.55 h träning!
Promenad, slalom, styrketräning, kettlebell, löpning och cirkelträning!
Denna ska också bli bra, kickar igång med en promenad idag.
Nackdelen nu efter nyår är pressen på alla pass bokat in kettlebell imorgon men kom på reservplats 18 så inte så stor chans att jag kommer med
Mitt rekord på att komma med från reservplats var när jag hade reservplats 55 till ett pass med 40 platser. Och det var förstås några veckor efter nyår.
Då håller jag mina tummar! Hamnade på plats 10 förra veckan och kom inte med kettlebellpassen är sjukt poppis!
Hoppar in här, min Träning består av löpning utomhus och hästeri, Va ute på en liten runda idag och kom fram till att jag fryser om fötterna lite för länge innan jag fått upp värmen. Vad har ni för strumpor på vintern när ni tränar utomhus?