Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha. Jag har också haft lite sämre aptit plus tappat något kilo. Var nästan rädd att jag var sjuk - man hör ju så mycket om kvinnor som går UPP i vikt....Sämre aptit. Först ner i vikt pga aptitlöshet och sedan tillbaka till normalt men märkte att ämnesomsättningen var sämre.
Jag läste någonstans att när en kvinna är i klimakteriet så omvandlas 4 kg muskler till 4 kg fett Och det kan man tydligen inte göra någonting åt.
Det var Fredrik Paulin som skrev kom jag på nu.
Minns inte exakt hur han uttryckte sig men det gick ut på att man går ner 4 kg i muskelvikt och upp 4 kg i fettvikt så det borde jag naturligtvis ha skrivit. Det är självklart inte så att muskelfibern direkt ombildas till fett.Nu kan ju inte muskler omvandlas till fett, eller vice versa, visserligen.
Jag har nog kommit in i klimakteriet (ganska tidigt). Har bl a vallningar, vilket påverkar framför allt sömnen. Sedan fyra dagar tillbaka har jag provat ett preparat som jag på vinst och förlust köpte på hälsokosten. Jag har sedan dess sovit bra! Inte vaknat genomsvett tjugo gånger per natt. Om det är placebo-effekt, en tillfällighet eller en faktiskt verkan av tabletterna återstår att se. Jag är i vilket fall så glad att jag har fått sova!Berätta gärna också om ni har testat några naturläkemedel, och om det har hjälpt er
Jag har nog kommit in i klimakteriet (ganska tidigt). Har bl a vallningar, vilket påverkar framför allt sömnen. Sedan fyra dagar tillbaka har jag provat ett preparat som jag på vinst och förlust köpte på hälsokosten. Jag har sedan dess sovit bra! Inte vaknat genomsvett tjugo gånger per natt. Om det är placebo-effekt, en tillfällighet eller en faktiskt verkan av tabletterna återstår att se. Jag är i vilket fall så glad att jag har fått sova!
Det heter Femal Balans Forte och innehåller extrakt av pollen från majs, råg, hundäxing och tall samt pistill från majs. Låter helt vrickat, tycker jag, men funkar det så funkar det. Som sagt, jag har provat i endast några dagar.Vad är det för något du har testat? Själv har jag börjat dricka mer mjölk igen (testar laktosfri pga magen) och upplever att jag mår bättre när jag får i mig mer kalcium.
Jag är tio år äldre än dig och har aldrig märkt av ngt men antar-adtt jag har passerat det helt och hållet för länge sedanVad är det för något du har testat? Själv har jag börjat dricka mer mjölk igen (testar laktosfri pga magen) och upplever att jag mår bättre när jag får i mig mer kalcium.
Vad var det för preparat?Jag har nog kommit in i klimakteriet (ganska tidigt). Har bl a vallningar, vilket påverkar framför allt sömnen. Sedan fyra dagar tillbaka har jag provat ett preparat som jag på vinst och förlust köpte på hälsokosten. Jag har sedan dess sovit bra! Inte vaknat genomsvett tjugo gånger per natt. Om det är placebo-effekt, en tillfällighet eller en faktiskt verkan av tabletterna återstår att se. Jag är i vilket fall så glad att jag har fått sova!
Det är Femal Balans Forte.Vad var det för preparat?