Att någon påpekar att din rumpa är för stor, betyder inte automatiskt att din rumpa är för stor.
Kommer att tänka på alla dessa rumpinlägg som går att köpa, för de som tycker de har för liten rumpa. Människan är aldrig nöjd...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att någon påpekar att din rumpa är för stor, betyder inte automatiskt att din rumpa är för stor.
En vuxen kropp ser inte ut som en liten flickas.
Ja det är inne, idag är stor rumpa lite som silikonbröst var på 80 eller 90-talet.För att vara lite ytlig här men är det inte typ jätteinne med stor rumpa?
Alla män/killar jag någonsin hört uttala sig om kvinnors rumpor har gett mig intrycket att ju mer rumpa desto bättre!
Och vad är normalt? Enligt vilken standard?Jag har också tänkt på det... Men folk har ju påpekat det på mig många gånger, så nånting säger mig att den är större än normalt
Jag hade sjukt stor, oformlig "degrumpa" men så miljoner knäböjs och utfall senare är den förvisso stor, men bättre formadFör att vara lite ytlig här men är det inte typ jätteinne med stor rumpa?
Alla män/killar jag någonsin hört uttala sig om kvinnors rumpor har gett mig intrycket att ju mer rumpa desto bättre!
Problemet är att jag bor med mina familj och jag vet inte om jag vågar gå på någon diet eller så. Morsan har ju kört med lchf och lite sånt, funkade dock inte. Kanske för att hon fuskade typ jämt haha. Men jag är rädd att dom börjar tro att jag ska bli anorektisk eller så, tycker nästan det är pinsamt att säga att jag vill banta (läs: tajta till kroppen lol).