Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag är ute på djupt vatten här - jag funderar på att fettsuga insidan på mina lår för att rida bättre/utan smärta då båda mina höfter...
2
Svar
22
· Visningar
3 722
Senast: skogaliten
·
Hemmet Jag ska köpa en kapselmaskin i present, för runt 1000 hade jag tänkt. Får man något vettigt för den pengen? Är det någon funktion man...
Svar
1
· Visningar
352
Senast: Jojo
·
Fritid Jag letar julklapp åt mitt ena syskonbarn. Han (3 år) har förälskat sig totalt i sin storebrors husky-gosedjur från IKEA. Storebror är...
Svar
3
· Visningar
531
Senast: SaraXX
·
Skola & Jobb Gammal användare, men då inget är helt klart får det bli såhär. Jag har i princip bestämt mig för att säga upp mig från jobbet. Har...
Svar
2
· Visningar
1 381
Senast: VLMF
·
Samhälle Snubblade över en artikel ang den regimkritiska bloggaren Tumso Abdurakhmanov, som redan blivit utsatt för mordförsök i sitt eget hem av...
Svar
5
· Visningar
819
Senast: Sporthorse
·
Kropp & Själ Ni som är lite längre vart hittar ni kläder? Vill främst ha byxor som inte är jeans men det är hopplöst då alla är för korta.. Någon som...
Svar
7
· Visningar
541
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag skäms för mina åderbråck och vill ta bort dom men är samtidigt lite rädd. Någon som tagit bort åderbråck? Hur var det? Blev det bra...
Svar
1
· Visningar
465
Hemmet Har precis köpt en elektrisk filt (underbar). Men nu nojar jag över katterna som trampar och kloar på den plus att de ligger på den. Det...
Svar
11
· Visningar
944
Senast: warg
·
Hemmet när jag flyttade in följde en gammal, hederlig men sliten piasavakvast med huset. Den funkar okej till det den är tänkt till men det är...
Svar
11
· Visningar
783
Senast: MiniLi
·
Mat Blev ändrade planer. De frysta svamparna jag lade i kylskåpet i förrgår har inte ännu blivit tillredda. Hur länge håller de där?
Svar
4
· Visningar
2 745
Senast: Trasten
·
Tjatter Ok visste inte riktigt hur trådrubriken skulle lyda men jag har en killa/man/gubbe eller vad det nu kan vara som kontakatat mig och vill...
Svar
17
· Visningar
2 025
Senast: Ramona
·
IT & mobiler Jag blir så irriterad. Bytte nyligen ner mig från Samsung s10 till Samsung a53. Annars nöjd men whatsapp trasslar. Har googlat en del...
Svar
13
· Visningar
690
Relationer Hej! Behöver verkligen hjälp med detta då jag inte vet hur jag ska tänka. Jag har varit bästa kompis med en tjej i runt 15 år, vi har...
2
Svar
22
· Visningar
4 649
Senast: Raderad medlem 68338
·
Hemmet Jag funderar på att köpa en skaftdammsugare för att jag avskyr vår vanliga dammsugare! Den suger sig fast i golvet och suger i övrigt...
Svar
19
· Visningar
2 073
Senast: Lingon
·
Hemmet Jag har timpris och följer detta med stort intresse. Har en app som berättar vad jag förbrukat ner på timmen. Torsdag och fredag hade...
Svar
12
· Visningar
912
Senast: Breaktown
·
Samhälle Funderar på detta och hittar ingen vettig förklaring till det. Varför hämtar man inte ut passet man ändå har tagit sig tid att göra och...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 763
Senast: Lingon
·
Fritid Jag skaffade nyligen det, för 89kr/månad. Enbart för att kunna streama och se några av mina favoritprogram även uppe i sovrummet. Jag...
Svar
3
· Visningar
552
Senast: lil-sis
·
Fordon En parkeringsgranne tömde sin kylare idag på parkeringsrutan, vilket jag ifrågasatte, fick till svar att det var bara rostfärgat...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Som några av er kanske vet i och med vad jag skrivit i andra trådar så har mitt mående denna höst nått nya botten-nivåer. Har aldrig i...
Svar
19
· Visningar
1 192
Senast: Masqueradee
·
Kropp & Själ Jag har tydligen jättesmå örongångar men gillar att ljudreducera för god sömn. De minsta jag hittar på apoteken gör alla ont efter...
2
Svar
22
· Visningar
1 475
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp