Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Tidigare, dvs före december förra året, fick vi ALLTID våra eon-fakturor den 4de i varje månad. Men nu kan det bli lite när som helst...
Svar
8
· Visningar
747
Senast: A_NN_A
·
Samhälle För ett par dagar sen träffades Nya Zeelands premiärminister Jacinda Arden och Finlands statsminister Sanna Marin för att främja...
2
Svar
21
· Visningar
2 018
Senast: Ramona
·
Kläder & Bli fin En mig närstående tjej har önskat sig en fluffig morgonrock i julklapp. Google gör mig bara förvirrad 🤪... Så please buke, ge mig era...
Svar
9
· Visningar
1 226
Senast: Keb71
·
Kultur Då kör vi! :bump: Reglerna är mycket enkla: För att få kryssa boken ska du ha läst ut den mellan 1 september och 30 november...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 894
Senast: Klara
·
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Jag tittar på soffor då jag ska köpa en men funderar på om jag ska ha en i skinn eller tyg. Det har varit lite av en dröm att ha en...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 446
Senast: iNHALE
·
Kultur Uppväxt under 90-talet har jag följt Britney genom åren och så även nu via sociala medier. Är det någon mer som följer henne på insta...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
8 015
Senast: Trist
·
Tjatter Världens snabbaste Buke-tomte hade svängt förbi min brevlåda igår kväll! 😍😍😍 Att ta in posten en mörk och blöt novemberkväll blev...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: Keb71
·
Tjatter Ska bara köpa en julklapp i år tack och lov. Det är till mitt syskonbarn. Tjej på 14. Inga speciella intressen. Tycker inte om att läsa...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 477
Samhälle I kväll blev jag förvånad, då barnet som går på högstadiet berättade att en uppsats hen skrev inte hade blivit godkänd, och måste...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 440
Senast: Sedna
·
Hemmet Igår låg jag i godan ro på soffan och tittade på "På Spåret" när det plötsligt började lukta rök. Jag trodde att jag inbillade mig...
2
Svar
26
· Visningar
3 107
Senast: bettysmatte
·
  • Låst
Skola & Jobb En gammal klasskompis postade precis på facebook att hon var hemma för vab. Det är väl inget med det, om det inte vore för att bilden...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
32 079
Senast: Mineur
·
Hemmet Någon som har erfarenhet? Ska höra med firma/or också förstås, men vill höra erfarenheter och tankar. Scenario; ett äldre hus, ca 100...
2
Svar
37
· Visningar
4 281
Tjatter En äldre icke-internetiserad släkting kommeterade för min mor om hur det hade blivit när hennes två vuxna barn hade kommit på besök, för...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Rosett
·
IT & mobiler När folk kommer hem till mig och kör hit med gps, så blir de guidade att köra ner på grusvägen till grannen. Det är inte rätt väg till...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 590
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har fått ansvar för julens pralinlåda. Familjetraditionen har djupa norska rötter och skriker om Kong Haakons jättekartong. Nu ska...
Svar
4
· Visningar
1 235
Senast: Bison
·
Svar
2 002
· Visningar
74 310
Kropp & Själ Vart går man för att testa sig? Och vad testar man mot? Man borde antagligen veta detta men jag har haft ett längre förhållande och...
Svar
15
· Visningar
814
Senast: Tokyo
·
Juridik & Ekonomi I helgen fick jag ett sms från elgiganten om ett paket på väg och att man kunde följa paketet via en länk. Jag avfärdade det som...
Svar
16
· Visningar
2 035
Kropp & Själ Jag har de senaste åren börjat svettas rejält under armarna, såpass att det svettas igenom tröjan och jag har därför alltid svarta...
Svar
10
· Visningar
889

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp