Finns det någon app för ikoner?

Jag tror verkligen inte att iphone är enklare att använda än android. Snarare att det är en vanesak. Jag har alltid haft android, men jobbtelefonen var en iphone. Tyckte att det var en ytterst märklig sak att försöka förstå sig på.
Jag fattade min första iPhone lätt (de få grejerna jag använder, resten är bara stora frågetecken) men android funkade inte alls, varken före jag skaffade iPhone eller efter. Jag är nog nära nog det mest korkade man kan vara när det kommer till teknik. Jag har haft min dator i ca 2 år och det enda jag kan är hur man grovsorterar bilder, lägger in bilder från telefonen och hjälpligt hur jag tar mig ut på internet. Typ allt annat behöver jag googla mig till på telefonen. Jag hade säkert kunnat lära mig grundläggande funktioner på datorn om jag hade försökt men jag behöver inte den så ofta så jag undviker den för jag blir så frustrerad och osäker när jag inte fattar den
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
934
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
760
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
16 804
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 126

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp