Men varför kan du inte svara på mina frågor då? Förklara för mig hur du tänker?Det har ALLT att göra med det jag diskuterar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men varför kan du inte svara på mina frågor då? Förklara för mig hur du tänker?Det har ALLT att göra med det jag diskuterar.
Visst var de bra! inklusive hyggligt skrivna sexscener, sedan plötsligt började det bli mer sex än handling och mycket bläddrande, gav upp därLäser i princip bara fantasy och uppskattar välskrivna romanser och sexscener. Har inte jättemånga favoritböcker som helt saknar romantik/sex, men gillar inte heller när en bok blir till bara sexscener om den inte är skriven för att vara erotik i först hand. Tyckte t.ex att de första ... 7-8 böckerna i Laurell K. Hamiltons "Anita Blake" serie var ganska bra, sen blev det kapitelslånga sexscener.
Jag tror jag korrumperade mig själv totalt som 11-12 åring när jag lästen Grottbjörnens folk och Isfolket, sen dess är jag väldigt förtjust i sex i skrift.
TV/film beror mer på omständigheterna. Mindre kul att titta på om jag inte tittar själv eller enbart ihop med min man. Och föredrar ofta förförelsen framför det faktiskt sexet, det är den erotiska spänningen som är intressant.