Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Ska till Stockholm på jobbresa under två dagar och givetvis vill jag smaka mig fram på goda bakelser och macarons. Vad får jag inte...
Svar
16
· Visningar
1 298
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Ni som kan jobba större delen, eller helt, hemifrån (även efter covid) vad jobbar ni med? Sneglar lite avundsjukt på karln som jobbar...
2
Svar
39
· Visningar
3 037
Senast: Stergo
·
Hemmet Jag kan ju inte vara den enda som har miljarder med prylar. Men hur fasen organiserar man dessa? Finns det någon mästerorganiserare här...
2
Svar
22
· Visningar
1 489
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har senaste året blivit väldigt fumlig. Tappar saker, puttar ner saker och lägger saker på ställen där de ramlar ner. Min mobil har...
Svar
9
· Visningar
1 312
Senast: Badger
·
Fritid Någon som har tips på en app eller ett program med lämplig funktion som hjälper en att göra ”line art” från fotografier? Har provat ett...
Svar
0
· Visningar
364
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Jag står inför ett val, inget av de två alternativen är dåliga på något vis. Ena är att bara fortsätta som nu, samma hjulspår jag kört i...
Svar
2
· Visningar
516
Senast: Jumangi
·
Hemmet Hur lång slinga ska man välja om man har en flaggstång på 9 meter? Ska slingan då vara 9 meter också, eller ska den vara kortare för...
Svar
14
· Visningar
1 012
Senast: KesoNeso
·
Hemmet Vi upptäckte i höstas en missfärgning i taket under badrummet, tog ut en kompis som trodde det var rör som var lite otätat i badrummet...
Svar
5
· Visningar
1 315
Relationer Som vanligt velar jag hur jag ska uttrycka mig, men ni brukar ju vara kanon på det allt mellan himmel och jord! Jag har ett gudbarn. Hen...
2
Svar
33
· Visningar
3 329
Senast: Breaktown
·
IT & mobiler Har köpt ett par Marshall Minor III- hörlurar. De har en tendens att lossna ut örat och jag har tappat dom ett par gånger. Är det kört...
Svar
0
· Visningar
397
Tjatter Letar efter en film.men kommer vare sig ihåg skådespelare eller namn. Handlar om en man som har lite taskig förhållande med sin fru och...
Svar
2
· Visningar
649
Senast: gulakatten
·
Svar
560
· Visningar
51 173
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Färgade håret igår men det blev för mörkt, blev svart. Jag undrar då om jag nu, dagen efter, kan färga håret igen. Med en ljusbrun färg...
Svar
12
· Visningar
955
Senast: MCP
·
Samhälle Jag blir så förtvivlad att ingenting händer. Parisavtalet 1.5 temperaturökning är helt orealistiskt. Fler och fler länder producerar mer...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
4 745
Tjatter Alldeles nyss slukade han hela wasibiklumpen på en gång och fick ett hostanfall :D
Svar
15
· Visningar
1 121
Senast: Tranan
·
Skola & Jobb Ni som har haft ett seminarium och opponering för en uppsats kandidat i detta fallet hur djup förståelse skulle ni säga att man behöver...
Svar
17
· Visningar
1 610
Senast: gulakatten
·
  • Låst
Tjatter ... nånting precis vad som helst. Vad funderar du på? Det kan man skriva här. Och om nån har lust att fundera vidare på just din...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
84 899
Senast: Trasten
·
Kläder & Bli fin Hej! Jag är frusen av mig och har nu funderat på att införskaffa en värmeväst men det finns en uppsjö i allehanda prisklasser och...
Svar
8
· Visningar
1 348
Senast: Coop
·
Kropp & Själ Jag har, 33 år gammal, precis lärt mig två saker: 1. Immunförsvaret är sämre i perioden efter ägglossning till menstruation 2...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 969
Svar
2
· Visningar
2 060
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp