Jag har inte sett honom innan men för mig fungerar han inte alls. Tror jag börjar bli allergisk mot snubben.Ja, det är lite jobbigt för jag tycker Jesper kan vara väldigt kul i andra sammanhang. Men här funkar det inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte sett honom innan men för mig fungerar han inte alls. Tror jag börjar bli allergisk mot snubben.Ja, det är lite jobbigt för jag tycker Jesper kan vara väldigt kul i andra sammanhang. Men här funkar det inte.
Satt också och undrade om de va roliga igen
Men väldigt!?!? Lik en annan låt som jag inte kommer på?Åh Tenessee Tears känner jag inte igen men det här gillade jag!
Skånska dialekter:Jag har inte sett honom innan men för mig fungerar han inte alls. Tror jag börjar bli allergisk mot snubben.
Början var väldigt lik Shallow tycker jagMen väldigt!?!? Lik en annan låt som jag inte kommer på?
Frasen med stigande toner påminner en smula om Victor Crones Storm som han tävlade med för Estland. (A storm like this can break an man like this)Men väldigt!?!? Lik en annan låt som jag inte kommer på?