Följer på Reddit och de gick nuts efter Loreen! STOR favorit över världen och nu hejjar alla på ESC Sverige 2024 och Petra.
Jag har kollat några reactions på YT av ESC-fans. De älskar det!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Följer på Reddit och de gick nuts efter Loreen! STOR favorit över världen och nu hejjar alla på ESC Sverige 2024 och Petra.
Håller med. Loreens låt var okej men förväntat uttryck med tekniskt avancerad show. Inte en vinnare för mig, men jag anar att jag får sälla mig till gänget ”fel låt vann i år”.Och allt jag minns av Loreen är långa klor och att jag inte hörde texten utöver youhoho i refrängen. Verkligen inte min kopp te. Jag tycker att vi ska rösta fram Maria Sur
Å andra sidan, var det någon som inte var som förväntat och istället mycket bättre? Jag tänker att en del av att det är "som förväntat" har att göra med artistens specifika uttryck och stil. Tex skulle ju fansen sällan bli positiva om någon känd popstjärna plötsligt släppte ett hårdrocksalbum eller tvärt om. Att hålla sig åtminstone någorlunda till "sin" stil är ju något som de flesta gör. Sedan kanske vissa har en mer utmärkande stil, som tex Loreen, men jag kan väl knappast säga att jag blev förvånad/överraskad av något som de andra bidragen gjorde heller. Man ser namnen i startfältet och de man känner till sen innan gör på ett ungefär det man trott att de ska göra.Håller med. Loreens låt var okej men förväntat uttryck med tekniskt avancerad show. Inte en vinnare för mig, men jag anar att jag får sälla mig till gänget ”fel låt vann i år”.
Å andra sidan, var det någon som inte var som förväntat och istället mycket bättre? Jag tänker att en del av att det är "som förväntat" har att göra med artistens specifika uttryck och stil. Tex skulle ju fansen sällan bli positiva om någon känd popstjärna plötsligt släppte ett hårdrocksalbum eller tvärt om. Att hålla sig åtminstone någorlunda till "sin" stil är ju något som de flesta gör. Sedan kanske vissa har en mer utmärkande stil, som tex Loreen, men jag kan väl knappast säga att jag blev förvånad/överraskad av något som de andra bidragen gjorde heller. Man ser namnen i startfältet och de man känner till sen innan gör på ett ungefär det man trott att de ska göra.
Jag tittar nu på kommentarerna som finns på youtube om Loreens framträdande. Herregud vad folk älskar det, och folk från alla möjliga tänkbara länder. Det är fascinerande att läsa
De som har henne som favorit tycker såklart att hon är överlägsen, men vi får väl se, hon måste börja med att vinna i Sverige och det är ju absolut inte alltid som "allas favorit" vunnit.Ja, alltså, folks reaktioner är så stora att jag har svårt att ta det till mig på nåt sätt. Liksom: Kan det verkligen bli en vinst till? Är hon såå överlägsen alla andra som så många får det att låta?! Jag läste en kommentar där ett ESC-fan skrev att hen var besviken för att nu är både Mello och Eurovision förstört för nu vet man vem som kommer vinna. Personen skrev att hen tyckte att det var roligare de år det är jämt.
Precis, jag kommer definitivt inte att rösta på henne och jag känner fler som säger samma sak.De som har henne som favorit tycker såklart att hon är överlägsen, men vi får väl se, hon måste börja med att vinna i Sverige och det är ju absolut inte alltid som "allas favorit" vunnit.
De som har henne som favorit tycker såklart att hon är överlägsen, men vi får väl se, hon måste börja med att vinna i Sverige och det är ju absolut inte alltid som "allas favorit" vunnit.
Precis, jag kommer definitivt inte att rösta på henne och jag känner föer som säger samma sak.