Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nämen alltså, kanske impopular opinion i den här tråden, men att Paul Rey bara fick en ynka poäng av folket är helt orimligt för mig?!
Tyckte däremot att det var otippat underhållande att Theoz fick poäng av internationella
Tycker Loreen är ganska tråkig, har inte riktigt förstått hypen med henne överhuvudtaget, men, så är det väl egentligen med all typ av musik som man själv inte gillar..!
Sen är jag också besviken på Jon Henrik... Det känns som att det liksom aldrig kommer något nytt?
Han utlovade dessutom att det var sista melloframträdande, så nåt nytt där kommer nog inte.Tycker Loreen är ganska tråkig, har inte riktigt förstått hypen med henne överhuvudtaget, men, så är det väl egentligen med all typ av musik som man själv inte gillar..!
Sen är jag också besviken på Jon Henrik... Det känns som att det liksom aldrig kommer något nytt?
+ @Lingon
Jag tycker istället det är befriande också med deltagare som har annat än musiken i sina liv och sina karriärer - som har hittat sin grej och gör musik på deltid. Det ger en bredd till evenemanget som jag tycker är bra.
Jag har inte gjort någon djupgående analys men tänker att utveckling av den musikaliska karriären är mer trängande och naturlig för de som inte har någon annan karriär där man utvecklar sig.Jag håller inte med om att hans brist på musikalisk personlighet beror på att han bara är deltidsmusiker. Ta Anna Bergendahl som exempel. Hon är också deltidsmusiker (parallellt med läkarstudier). Har varit med i Mellanöstern flera gånger. Men hon har en tydlig musikalisk identitet.
Jag har inte gjort någon djupgående analys men tänker att utveckling av den musikaliska karriären är mer trängande och naturlig för de som inte har någon annan karriär där man utvecklar sig.
Sen tycker jag inte att ett ganska smalt spår med jojk i olika samarbeten visar på bristande musikalisk identitet, även om den upplevs som smal och ospännande av vissa.