Beror helt på vilket material man har på sina ytterkläder.Använder man sköljmedel till ytterkläder är man ju korkad på riktigt
Det förstör ytskiktet totalt.
Jag har flertalet ytterkläder som inte förstörs det minsta lilla av sköljmedel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror helt på vilket material man har på sina ytterkläder.Använder man sköljmedel till ytterkläder är man ju korkad på riktigt
Beror helt på vilket material man har på sina ytterkläder.
Jag har flertalet ytterkläder som inte förstörs det minsta lilla av sköljmedel.
Jag vet ju inte vad hon tvättat dem med. Men det luktar iaf sköljmedel.Använder man sköljmedel till ytterkläder är man ju korkad på riktigt
Samma med funktionskläder, handdukar osv.
Min dotter använder sånt också. Helt obegripligt. Men hon tycker om när det luktar starkt.Jag använder det, men bara några få pärlor för att få den rentvättade lukten, framförallt när jag tvättar sport och jobbkläder, tycker de luktar unket annars. Använder inte sköljmedel alls.
Bor i Tyskland dock så kanske inte borde svara
Finns film på Youtube...Ja. det är extra parfym som man lägger i tvättmaskinen. Små pärlor.Nej, visste inte ens att det fanns speciell parfym för tvätt. Det är alltså små kulor man lägger i maskinen?
Jag tycker att parfymerade tvättmedel luktar för mycket så använder bara parfymfritt. Tror jag. Blev osäker nu när frågan kom upp.
Sköljmedel använder jag inte.
Jag hoppas verkligen inte att det kommer hit och att någon får för sig att använda det i gemensamma tvättstugor. Tycker det är jobbigt redan nu om grannen före använt starkt doftande tvättmedel.Finns film på Youtube...Ja. det är extra parfym som man lägger i tvättmaskinen. Små pärlor.
Finns redan i Sverige Är med i en grupp där man brukar tala om just det förut. Många som använde de då iaf.Jag hoppas verkligen inte att det kommer hit och att någon får för sig att använda det i gemensamma tvättstugor. Tycker det är jobbigt redan nu om grannen före använt starkt doftande tvättmedel.
Vad är det för kemikalier i såna torkdukar om de håller insekter borta?En "daughter in law" anvander det efter att jag kopt fel (hon bad mig kopa skoljmedel) och nu gillar hon det skarpt
Annars ar det valdigt ovanligt att anvanda skoljmedel har. De allra flesta torktumlar sina klader torra och har da "tork dukar", som inte luktar sa mycket alls, som man lagger i torktumlaren for att ta bort statisk electricitet.
Tork dukar ar for ovrigt fantastiskt att knyta nagonstans i transet pa hasten nar man rider ut nar det ar mycket insekter ... att ha ett par pa mossa eller fasta i nagot vid halsen ... eller stryka over hunden's pals (dar den inte kan slicka) utav samma anledning.