Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att gå i maklig takt i naturen och verkligen SE detaljerna - kanske stanna upp och fota lite.Våren för med sig ett extremt fullt schema, dålig ekonomi, och diverse annan småskit. Vi har alla hört grunderna för stresshantering om och om igen; sov bra, ät bra, träna, meditera etc.
Nu undrar jag: Vilka småsaker gör ni för att lätta upp livet lite i svåra tider? Sånt där som inte kräver planering eller ansträngning. Kanske ett extra mysigt bad en tisdagkväll, spontanköper hallon, går och sniffar på blommor på lunchpausen - varsomhelst litet och förgyllande!
Skogen!Skogen, alla dagar ger jag mig ut i skogen. Går där tyst eller sätter mig ner en stund o lyssnar
Finner de även rogivande att hålla på med mina växter eller måla
Det här gör jag också. Har en klassisk spellista med lullabies for babies som vi lyssnar på när vi nattar barnen, den kopplar jag ihop så skarpt med läggdags för barnen att jag genast blir nedvarvadEn sak till: jag brukar sätta på lugn musik utan sång när jag märker att jag är stressad som en skållad råtta. Lugnande toner tycker jag att lugnar ner kroppen på ett behagligt sätt och bryter hetskänslan.