Jag har seriösa funderingar på att föra detta ord vidare.Swacos
Kompletterar mitt ordförråd med detta fantastiska uttryck!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har seriösa funderingar på att föra detta ord vidare.Swacos
Ingen krydda alls?
Tror att det eventuellt var ganska bra att jag aldrig hann så långt i mitt anförande om vad tacos innebär för vissa svenskar, för då hade mitt liv förmodligen hängt på en liten oststrimlaDet finns för övrigt ett eget hörn i helvetet för er som har banan på tacos och swacos. Just sayin'.
Swacos
Hmm, kanske skulle kontakta Patentverket och börja tjäna lite royalties på dettaJag har seriösa funderingar på att föra detta ord vidare.
Det finns för övrigt ett eget hörn i helvetet för er som har banan på tacos och swacos. Just sayin'.
Ju grönare desto godare!Om man nu skulle prova hädelsen banan i taco för att kunna senare med 100% kraft säga att det är vidrigt... Ska det vara en mer grön banan, en mellan, en mosig?
Glöm inte matlagnings bananen.Om man nu skulle prova hädelsen banan i taco för att kunna senare med 100% kraft säga att det är vidrigt... Ska det vara en mer grön banan, en mellan, en mosig?
Har du provat några av nymodernigheterna som nämns?
You could be surprised
Rätt förfärad, vettefan om jag är redo för dettaJu grönare desto godare!
Jag älskar frukt i mat!
Kör på! Heja, heja!Rätt förfärad, vettefan om jag är redo för detta
Gillar inte frukt i mat. Whatsoever. Men tacos är mer kallt än varmt....iaf
Om man nu skulle prova hädelsen banan i taco för att kunna senare med 100% kraft säga att det är vidrigt... Ska det vara en mer grön banan, en mellan, en mosig?
Oh, detta måste provas.Vi gör alltid köttfärsen med tacokrydda + creme fraiche paprika/chili. Blir gott och krämigt
Har du provat några av nymodernigheterna som nämns?
You could be surprised
Jag äter typ alltid fruktpizza om jag köper på mitt lokala pizzahak. Bästa pizzan!Ljummen banan och/eller ananas i en sk maträtt är precis som @Fruentimber skriver något så fruktansvärt att det finns ett reserverat hörn i helvetet. Hade jag trott på helvetets skärseld och varit elak, hade jag skrattat i njugg nästan varje gång jag går in på en pizzeria och en annan kund tror att hen ska åka till Hawaii, men får en biljett rakt ned i detta skärseldshörn i handen att ta med.
På Azorerna äter de blodpudding med färsk ananas. Det låter stolligt, men funkar faktiskt, och det där med något sötsyrligt till blodpudding är inte så dumt. Vi äter ju lingonsylt till, och det är ju egentligen en variant på samma tema.Ljummen banan och/eller ananas i en sk maträtt är precis som @Fruentimber skriver något så fruktansvärt att det finns ett reserverat hörn i helvetet. Hade jag trott på helvetets skärseld och varit elak, hade jag skrattat i njugg nästan varje gång jag går in på en pizzeria och en annan kund tror att hen ska åka till Hawaii, men får en biljett rakt ned i detta skärseldshörn i handen att ta med.
Jag älskar mangosalsa och färsk ananas. Men den får absolut inte passera värme som på en pizza innan gräddning utan ska vara kall. Samma som med lingonsylten, den ska inte värmas.På Azorerna äter de blodpudding med färsk ananas. Det låter stolligt, men funkar faktiskt, och det där med något sötsyrligt till blodpudding är inte så dumt. Vi äter ju lingonsylt till, och det är ju egentligen en variant på samma tema.
Och mangosalsa är jättegott till t ex fisk. Så jag skulle säga att det definitivt finns tillfällen då det är gott med frukt i maten. Tacos och bananer är jag däremot tveksam till. Men mexikanska tacos al pastor, t ex? Mums!