Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har insett att detta varierar enormt! Grunden verkar iofs vara densamma:
*protein (tacofärs, vegofärs, kyckling etc)
*bröd (mjukt, hårt, nachos)
*gurka
*tomat
*sallad
*majs
*riven ost
*rå lök (röd-, sallads-, purjo-)
Såser brukar variera mellan:
*tacosalsa
*cremè fraîche
*cheddarostsås
*guacamole
Sen brukar det sväva ut åt alla möjliga håll! Så nu är jag nyfiken och vill veta vad du har i dina tacos?
Där har vi första utstickaren enligt mig; banan! Varför? Vem kom på det?
Jag är ändå skeptisk...I min värld var det min faster. Det var där jag åt min första taco på 90-talet nån gång, och då ingick banan.
Sen dess måste jag ha banan, den gör hela tacon..
I min värld var det min faster. Det var där jag åt min första taco på 90-talet nån gång, och då ingick banan.
Sen dess måste jag ha banan, den gör hela tacon..
Ja, jag har ätit men inte provat att göra själv. Funkar bra! Värt att testa.Är det förresten någon som har testat recepten på "guacamole" gjort på bondbönor? Det skulle vara najs att kunna byta avokadon mot något närproducerat.
Starkt krydda köttfärs med bl a spiskummin, chili och torkad koriander.
Malda korianderfrön, inte blad?Pga det fetade kan jag bara inte trycka "gilla" på ditt inlägg. Det går inte
Korianderfrön, inte blad?
Men jag kan ändå förstå varför man lägger fram varm kryddad ananas på tallriken.
Viktnedgång. All aptit borta på en bråkdels sekund.
Det är ändå dumt att lägga det på en pizza, för då kan man lockas att peta bort all ananas och äta en bit ändå.
Currystekt färsk ananas är sååå gott!
Inget av det där.Jag har insett att detta varierar enormt! Grunden verkar iofs vara densamma:
*protein (tacofärs, vegofärs, kyckling etc)
*bröd (mjukt, hårt, nachos)
*gurka
*tomat
*sallad
*majs
*riven ost
*rå lök (röd-, sallads-, purjo-)
Såser brukar variera mellan:
*tacosalsa
*cremè fraîche
*cheddarostsås
*guacamole
Sen brukar det sväva ut åt alla möjliga håll! Så nu är jag nyfiken och vill veta vad du har i dina tacos?