Finns det jobb som passar in på detta?

@athena_arabians Ja, precis! Så har vart på senaste jobben jag haft. Det du nämde med sunt förnuft.

Flygplatskontrollant fick jag skriva på tystnadsplik har för mig (b.la passerade kändisar, kan inte berätta har sett den och den på jobbet direkt) minns ej skrev på tystnadsplikt som gjorde i som Kundservice värd i Tunnelbanan, men där vet jag om vissa grejer inte rikigt lämpligt berätta för allmänheten där heller.

Sen avråder flygsplatskontrollant även om yrke går lära sig på plats, eftersom ville köra långsamt, det ordet existerar knappt när är lång ringlande kö, hua!

Hade jag sagt vissa saker som testförare hade jag blivit åtalad. När vi jobbade hade vi plomberade mobiltelefonkameror.

Angående exempel på kurs så är det ju enkelt att blanda personligheter, ålder och händelser. Så att det blir totalt oidentifierbart. Jag har ju jobbat med människor i hela mitt liv och kan glatt blanda från både fritid, jobb och någon bok jag läst för att få till ett fall.

Angående exempel på kurs så är det ju enkelt att blanda personligheter, ålder och händelser. Så att det blir totalt oidentifierbart. Jag har ju jobbat med människor i hela mitt liv och kan glatt blanda från både fritid, jobb och någon bok jag läst för att få till ett fall.

Fast det spelar ingen roll om man avidentifierar personer etc om det är en process man ska beskriva. En del processer kan till och med vara sekretesstämplade enligt lag.

Jag säger också industri. Där jag jobbar så behövs inga förkunskaper eller kurser. Man lär sig allt på plats.

Vaktmästeri/trädgårdsarbete? Gjorde en sommar vid kyrkan, trivdes hur bra som helst. Har en vän som arbetstränar med kyrkans vaktmästare och hen tycker också det är toppen. Ingen stress, man får vara ute mycket, kräver ingen särskild utbildning.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
26
· Visningar
2 375
Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
23 655
Skola & Jobb Hej! Jag känner att jag är alldeles för gammal för att fortfarande inte veta vad jag vill "bli när jag blir stor" (jag är 33 år)...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 079
Senast: starcraft
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 776
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar