Jag hade missat att spionen själv får all info första natten, därefter skickas den ju till någon annan. Kan vi spara mitt inlägg till imorgon, för då stämmer det?
Vi kan spara det ,men det kommer bäl inte in någon sia sedna heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade missat att spionen själv får all info första natten, därefter skickas den ju till någon annan. Kan vi spara mitt inlägg till imorgon, för då stämmer det?
Men det där håller inte riktigt med röständringen, när Fio ändrar sin röst så har Paddington inte någon större chans/risk att bli BM, varför då dra ögonen ännu mer till Paddington om hon skulle sitta i lyan? Jag tror snarare att Fio fick order om att försöka få bort ögonen från glömmerallt och rikta in dem på Paddington. Det gör att jag än mer tror att Paddington inte sitter i lyan, men frågan är om hon är god för det?
Men jag tror mer på glömmerallt som ulv och i lyan.
@Paddington lägger alltså fjärde rösten på fio när @Koppen har två och @glömmerallt har två. Fio hade alltså bara tre röster på sig då och iaf jag hade inte kunnat förutspå @FiaM s röst.
Jag fattar inte varför lyan skulle offrat fio, hon är ny och det var DL1?
Ja mig med... Jag börjar fundera över om jag verkligen har tänkt rätt när du skriver samma sak...Det känns lite otäckt att du och jag tänker likadant om någonting.
Fio ändrar sedan sin röst på borgmästare till LenaH. Jag förstod aldrig varför hon fick för sig att motiveringen till Paddington inte dög, det som saknades var ju bara att röst + motivering skulle vara i samma inlägg. Men skulle det kunna vara så (spånar vilt nu!) att det blev en diskussion i lyan om att det var dumt av fio att följa ulven glömmerallt i rösten på ulven Paddington? Att det blev alldeles för utstickande, om någon av dem lynchades eller siades?
Jag vill syna @glömmerallt för jag tror att det är där den andra ulven (om det var någon mer inblandad) gömmer sig.
Igår tyckte jag det var hugget som stucket mellan GA och @Paddington men iom Paddis röst på fio så omvärderade jag.
Sen kan ju Paddwoman fortfarande vara ond men jag tror inte hon sitter i lyan.
Jag har gjort det i tidigare lekar....Naturligtvis kan en ulv lägga första rösten på en kollega. Men det är väl ändå inget man som regel gör?
Meeen, säg inte så!Jag har gjort det i tidigare lekar....
Än så länge finns det lite för lite att ta på hos de flesta, de jag reagerat på hittills har jag redovisat mina tankar om.LenaH Jag tycker att jag skulle vilja se mer funderingar från LenaH om lekens deltagare samt skulle vilja se mer rejäla teoriinlägg för att kunna bilda mig en uppfattning. Men det kanske kommer under kvällen?
Meeen, säg inte så!
Jag också. Ett tag hade jag som grej att pricka ulv i DL1, när jag var god hade jag tur och när jag var ulv såg jag det som sport.Meeen, säg inte så!
det behöver inte vara om allaÄn så länge finns det lite för lite att ta på hos de flesta, de jag reagerat på hittills har jag redovisat mina tankar om.
Du kommer nog inte få se en stor sammanfattning av mig ikväll om 16 spelare dock, är jag rädd.
Jag tycker det är hyfsat vanligt att ulvar lägger förstaröster på varandra just dag 1
Jag också. Ett tag hade jag som grej att pricka ulv i DL1, när jag var god hade jag tur och när jag var ulv såg jag det som sport.
Just för att fio är orutinerad. Antingen att @Paddington är ulv, "jippi, jag lägger också en röst där för det verkar vara bra att få en ulv som BM!"Varför tror du just att någon av oss är ulvar, det har jag nog missat?
Jag trodde folk bara misstänkte oss för att vara ulvar ihop iomed min nominering av Paddi, men det där antingen eller grejen har jag missat.
Jag har inte hunnit kika på Lilltess så just nu kan jag inte sätta henne åt något håll.Men @Paddington har du sett något som talar för att Lilltess skulle vara ulv? (brukar inte Lilltess bli misstänkt ganska snabbt?)
Ok. Jag tror inte att du eller @Koppen sitter i lyan men jag kan inte teoria om varför jag känner så! Det är bara den töntiga magkänslan än så länge.det behöver inte vara om alla