Visst skulle cirkus kunna vara ond, men det känns mindre sannolikt.
Jo, det förstod jag att du tyckte. Men baserar du det enbart på BM-valet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst skulle cirkus kunna vara ond, men det känns mindre sannolikt.
Jo, det förstod jag att du tyckte. Men baserar du det enbart på BM-valet?
Nu hänger jag inte med... skulle lyan självmant hoppat över käk för att lura oss??
oj hoppas allt går bra!Vill bara säga att jag kommer vara ganska oaktiv ikväll... Svärfar fick åka ambulans till sjukhuset i em så jag går här och väntar på nyheter. Har lite svårt att fokusera på leken just nu.
Tycker @Habina har många intressanta tankar. När det gäller följande undrar jag dock lite:
Skulle det inte vara just en sån sak som skulle kunna iscensättas? Om cirkus sitter i lyan är hon ju lätt så skärpt att hon kan ordna en sån sak, särskilt om hon vet att fio kommer avslöjad inom det snaraste. Eller går du på något annat när du säger att du inte tror att cirkus är ulv?
Hur menar du att jag skulle kunna veta att fio skulle avslöjas inom det snaraste?
Det tolkar jag som att thoora försöker få er att tro att bla jag är ond. Sånt väcker misstankar hos mig. Speciellt som hon röstat på mig ihop med fio. Förstår inte vad jag skrivit flr att thoora ska säga nåt sånt
Om du läser vidare så ser du att jag redan svarat.
Haha, jag väntar på både siaren och spionen!Hm har väntat på siaren hela dagen men kan inte hitta att det kommit nåt "siat" inlägg.
@Mirtai tänker på er!
nu kanske jag har missat någotHaha, jag väntar på både siaren och spionen!
Skämt åsido, vi vet ju inte att någon blivit siad och spionen kan ju faktiskt vara just en av dem som har möjlighet att sia.
Haha, jag väntar på både siaren och spionen!
Skämt åsido, vi vet ju inte att någon blivit siad och spionen kan ju faktiskt vara just en av dem som har möjlighet att sia.
nu kanske jag har missat något
men skulle spionen kunna sia någon?
i övrigt så kan jag hålla med till viss del då den ena bara har en sia och den andra 3, men samtidigt vill man väl så fort som möjligt få veta något så man har något att utgå ifrån?
oj, tänker på er @Mirtai och hoppas att allt går bra!Vill bara säga att jag kommer vara ganska oaktiv ikväll... Svärfar fick åka ambulans till sjukhuset i em så jag går här och väntar på nyheter. Har lite svårt att fokusera på leken just nu.
Det var ju en ganska intressant tanke förstås.sedan finns väl möjligheten att tjuven snott sian från storbonden (el byfånen - tror inte denne var skyddad från stöld) och då kan denne sitta på ev information. Vilket gör att denne kanske inte vill dela med sig av det den kommit fram till.
Håller med dig @Snurrfian. Om det är en rutinerad ängel så tror jag mer på att denne tagit chansen att skydda sig själv första natten för att signalera till spionen. Det finns ju ingen ond spion med och det är bara första natten som all spioninfo hamnar hos spionen. Att i det läget skydda någon man inte vet rollen på känns väldigt våghalsigt.Fast skulle lyan våga chansa på att försöka käka BM i det här läget? Jag undrar jag om inte ängeln tog chansen att försöka sig på att signalera till spionen.
Att våga vara säker på Klara skulle jag inte vara riktigt än, har verkligen alla varit inne efter nattDL och skrivit sina funderingar? Det är ju inte säkert att om någon har siat verkligen har hunnit skriva sina funderingar än.