Det skulle ju kunnat stå mellan två onda också.
Ja absolut.
Det som kändes lite konstigt var att det kom flera röster under så kort tid på samma person.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rösterna kom så tätt att jag tror inte att et är bra att fokusera så mycket på just ordningen.
Om Caisa är Ond Fuskare i Ulvafäll, varför lade hon röst #3 på sin likafullt Onda kollega Koppen?Det skulle ju kunnat stå mellan två onda också.
Det skulle jag absolut inte våga göra. Onda kan ju göra så just för att det ger en stark alibi, det har ju hänt förut...Den här röstningen säger väldigt mycket.
Jag anser att vi skulle kunna Goda Caisa och zassoo för deras röster #3 och #4 på Koppen. Det vore en väldigt vågad alibiröstning i mina ögon.
Då har vi säkerligen nån ytterligare Ond som försöker styra över vågskålen mot i-så-fall Goda Caisa, förutom Koppen själv.
Det här var ju intressant. Jag funderar på om Koppen eventuellt försade sig, då är den som övertog MMs roll ganska så misstänkt nu.
Den här röstningen säger väldigt mycket.
Jag anser att vi skulle kunna Goda Caisa och zassoo för deras röster #3 och #4 på Koppen. Det vore en väldigt vågad alibiröstning i mina ögon.
Då har vi säkerligen nån ytterligare Ond som försöker styra över vågskålen mot i-så-fall Goda Caisa, förutom Koppen själv.
Ja absolut, som jag ser det som är det riskabelt att utgå från att koppen försa sig. Specielt med tanke på koppens utrycksätt, hon säger ju ofta saker som kan låta lite konstiga.@cirkus jag ser en risk i att det inte handlade om att hon försade sig och ulvarna då skulle ta tillfället i akt att bli av med dig. Men jag vet inte vad som är troligast.
Vad menar du med en ovågad röst?Om det det är en ovågad röst så kan den ju knappast ge alibi?
Så om det nu verkligen var en försägning, då offrar Fuskarulvarna sin kollega, liksom för att verifiera för oss andra att MM/cirkus2 också är Fuskarulv..?Å om det nu var så att koppen försagt sig så kan de väl mycket väl ha bestämt sig för att offra henne efter att habina uppmärksammat det.
Habina = God köper jag.Är det någon jag skulle hålla åt det godare hållet(för att vara extra tydlig INTE godförklara bara misstänka mindre än de flesta just nu) är det just habina eftersom hon lyfte fram och påpekade det.
@cirkus jag ser en risk i att det inte handlade om att hon försade sig och ulvarna då skulle ta tillfället i akt att bli av med dig. Men jag vet inte vad som är troligast.
Tack.
Just så. Ulvarna ser en chans att bli av med mig på ett enkelt vis.
Jag klurar på om Habina är god eller ond. Vad har en ond Habina2 att vinna på att avslöja Koppens felskrivning/försägning ? Och dessutom lägga rösten där? Jo det ger henne ett ypperligt alibi. Samtidigt som misstankarna kastas på mig. Å andra sidan kan det lika gärna vara en god Habina2 som lägger sin röst på den hon tycker är mest misstänkt, om nu Koppen försa sig så måste hon ju vara ond och då röstar Habina enligt principen en ulv i taget...
Om det det är en ovågad röst så kan den ju knappast ge alibi?
Så vad menar du medovågad=ej riskabel
Fast skulle en ond Habina försöka bli av med en ulvkollega för att bli av med en god? Nja, det går ju fler goda på en ond så onda tjänar ju inte på det.
Jag ska inte ta på mig någon rösträkningsroll fortsättningsvis. Det tar för mycket uppmärksamhet från teoriandet i fasen innan röstnings-deadlinen.Jeffery blir jag inte klok på, han hade alla chanser i världen att teoria ikväll, men jag har inte blivit hjälpt i jakten på ulvar.
Alltså jag vet inte.
Det är ju en väldigt djärv tanke. Men långt ifrån omöjlig
jag tänker lite på hur förra leken blev. Sasse röstade ut två kollegor, så blev hon också mer eller mindre godförklarad.
Så vad menar du med
Om det det är en ej riskabel röst så kan den ju knappast ge alibi?