VM i fälttävlan (Ulvspel)

Hahaaa... ok,. jag får en röst för att jag har en felsägelse?!
Hallå??? Min mobil är ff fucked up!

Koppen röstar på caisalundblad

enbart för att jag får en sån röst på mig
 
Nej, jag får gå på min teori igår och min spontana tanke efter lynchen att Caisas röst var den som skavde mest:
Niyama röstar på Caisa
 
Hahaaa... ok,. jag får en röst för att jag har en felsägelse?!
Hallå??? Min mobil är ff fucked up!

Koppen röstar på caisalundblad

enbart för att jag får en sån röst på mig
 
Äsh måste ju rösta nu snurrig eller ej så

glömmerallt röstar på cirkus pga MMs beteende igår, se tidigare teorier) plus habinas teori om koppen och MM
 
Får panikrösta lite då det kom annat i vägen, återkommer med teorier om fler när jag får tid, men just nu är det Caisa jag håller mest misstänkt, vilket jag tror framgått tidigare, annars utvecklar jag det sen också.

Hedinn röstar på Caisa
 
Röster:
15:46 Habina röstar på koppen
17:56 cirkus röstar på CaisaLundblad
18:22 Jeffery röstar på koppen
19:28 Snurrfian röstar på Jeffery
20:49 Mammas röstar på Jeffery
20:51 Lobelia röstar på Cirkus
20:56 CaisaLundblad röstar på Koppen
20:57 zassoo röstar på Koppen
20:58 Koppen röstar på CaisaLundblad
20:58 Niyama röstar på CaisaLundblad
20:59 glömmerallt röstar på cirkus
21:00 Hedinn röstar på CaisaLundblad

Ställning:
4 CaisaLundblad
4 koppen
2 Jeffery
2 Cirkus

Kvar att rösta:


Notering:
Koppens dubbelröst på Caisa räknades bara en gång. :)
 
...och precis som jag skrev i det inlägget förstod jag själv knappt gas inlägg då jag fann det smått rörigt, och hade därför inte kopplat ihop det med MMs inlägg. :)


Fast kopplat i hop? Enda sambandet var att vi båda nämnde vad vi trodde om rollfördelningen och även om du inte förstod mig så borde det väl framgått att det handlade om rollfördelningen?

(nu känns det som att jag missat något för jag hänger inte med alls)
 
LL kom precis hem och slog på TV:n för att kolla fälttävlansdressyren. En spännande upplösning flimrade förbi, men resultatlista? @Jeffery?

Jag återkommer snart med resultatet, jag kom precis hem. Signalfel vid Stockholm Södra. Ev skjuter jag natt-DL lite. Men hav förtröstan, uppdatering på väg!
 
Fast kopplat i hop? Enda sambandet var att vi båda nämnde vad vi trodde om rollfördelningen och även om du inte förstod mig så borde det väl framgått att det handlade om rollfördelningen?

(nu känns det som att jag missat något för jag hänger inte med alls)

Det var väl fler än du och MM som pratat om rollfördelningen?
Ditt inlägg var rörigt, det handlade om rollfördelningen så jag funderade inte mer på det. Hedinn gjorde en röstmotivering utifrån det inlägget, som du sen menade på att hon missuppfattat.
Mitt i den diskussionen skrev jag mitt inlägg, jag kopplar inte alls varför jag skulle ha 1. dragit paralleller mellan ditt och MMs inlägg om rollfördelningar, mer än att de handlade om rollfördelningar och inte heller 2. varför jag skulle nämna MMs inlägg när jag mest ville notera att jag sett Hedinns röst också som kom in medan jag skrev mitt röstinlägg?
 
Har kontrollräknat, och tycker att detta stämmer:

Röster:
15:46 Habina röstar på koppen
17:56 cirkus röstar på CaisaLundblad
18:22 Jeffery röstar på koppen
19:28 Snurrfian röstar på Jeffery
20:49 Mammas röstar på Jeffery
20:51 Lobelia röstar på Cirkus
20:56 CaisaLundblad röstar på Koppen
20:57 zassoo röstar på Koppen
20:58 Koppen röstar på CaisaLundblad
20:58 Niyama röstar på CaisaLundblad
20:59 glömmerallt röstar på cirkus
21:00 Hedinn röstar på CaisaLundblad

Ställning:
4 CaisaLundblad
4 koppen
2 Jeffery
2 Cirkus

Kvar att rösta:


Notering:
Koppens dubbelröst på Caisa räknades bara en gång. :)
 
Tack, då kommer uppdateringen strax!

Just nu flimrar resultattavlan, men alla undrar - hur ser det ut efter första dagens VM-dressyr?
 
Det var väl fler än du och MM som pratat om rollfördelningen?
Ditt inlägg var rörigt, det handlade om rollfördelningen så jag funderade inte mer på det. Hedinn gjorde en röstmotivering utifrån det inlägget, som du sen menade på att hon missuppfattat.
Mitt i den diskussionen skrev jag mitt inlägg, jag kopplar inte alls varför jag skulle ha 1. dragit paralleller mellan ditt och MMs inlägg om rollfördelningar, mer än att de handlade om rollfördelningar och inte heller 2. varför jag skulle nämna MMs inlägg när jag mest ville notera att jag sett Hedinns röst också som kom in medan jag skrev mitt röstinlägg?

Ja vi var flera stycken tror jag.

Jag fattar inte hller, det var därför jag undra om jag missat något vad gällde just mitt och MMs inlägg.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 326
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 977
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp