VM i fälttävlan (Ulvspel)

Nu blir utfallet spännande. Även den här gången lottning - något Fuskarsidan inte gillar. OM det nu skulle vara en Ulvasjäl inblandad.

Denna gång var det betydligt mer aktivitet i slutfasen, så jag tror - och hoppas - att vi nu kan börja analysera, och dessutom få något att gå på!
 
Nu blir utfallet spännande. Även den här gången lottning - något Fuskarsidan inte gillar. OM det nu skulle vara en Ulvasjäl inblandad.

Denna gång var det betydligt mer aktivitet i slutfasen, så jag tror - och hoppas - att vi nu kan börja analysera, och dessutom få något att gå på!

Om det blir lottning kan ju inte vi veta?
 
Nu blir utfallet spännande. Även den här gången lottning - något Fuskarsidan inte gillar. OM det nu skulle vara en Ulvasjäl inblandad.

Denna gång var det betydligt mer aktivitet i slutfasen, så jag tror - och hoppas - att vi nu kan börja analysera, och dessutom få något att gå på!

eh hur vet du att det blir lottning? Kan vara specialare i farten också?
 
Uppdatering!

Koppen hade målet klart för sig. Lugnt och säkert skulle det vara, spara energi till terrängen. Ta sig runt, samlat och fint. Men först skulle hon fixa lite saker, hehe. Planerna var storstilade. Nu jäklar!

Koppen var så uppe i varv att hon inte märkte att hon tog fel tävlingsvojlock. Istället för sin vanliga gav hon groomen den ”specialpreparerade”. Det vill säga, den som var full med klipulver. Klipulver med fördröjd verkan, avsedd för en av konkurrenterna. Så först märkte Koppen ingenting. Det kändes ärligt talat skitbra på framridningen. Hon stack handen i fickan och plockade upp sin högt älskade iPhone för att ta en selfie. Då kom explosionen! Hästen for iväg i en serie bocksprång och Koppen for iväg hon också. Ut ur tävlingen. På resultattavlan stod det ELIMINERAD.

Koppen var ulv!

Natt-DL 22.30!
 
Ska kika på första röstningen igen tror jag nu när vi vet att koppen är ond blir det ännu intressantare.

Intressant också att det trilla in många röster på caisa på slutet, försök att rädda koppen?
 
Det här var ju intressant. Jag funderar på om Koppen eventuellt försade sig, då är den som övertog MMs roll ganska så misstänkt nu.
Skulle kunna vara en god grund för morgondagens röstande.
Precis som om man tycker att det kanske fanns aktivitet på slutet för att rädda kvar Koppen i spelet.
 
Hedinn la fjärderösten på Caisa, den som utjämnade ställningen mellan Caisa och Koppen. Ett försök att rädda sin kollega? Rösterna kom visserligen tätt där på slutet så frågan är om Hedinn ens sett de tidigare rösterna..?
 
Det här var ju intressant. Jag funderar på om Koppen eventuellt försade sig, då är den som övertog MMs roll ganska så misstänkt nu.

Tror det var cirkus, hoppas det i varje fall annars röstade jag på fel person:cautious:

Jag har ju redan cirkus som mest misstänkt och att koppen viade sig vara ond talar ju inte till hennes fördel.
 
Röster:
15:46 Habina röstar på koppen
17:56 cirkus röstar på CaisaLundblad
18:22 Jeffery röstar på koppen
19:28 Snurrfian röstar på Jeffery
20:49 Mammas röstar på Jeffery
20:51 Lobelia röstar på Cirkus
20:56 CaisaLundblad röstar på Koppen
20:57 zassoo röstar på Koppen
20:58 Koppen röstar på CaisaLundblad
20:58 Niyama röstar på CaisaLundblad
20:59 glömmerallt röstar på cirkus
21:00 Hedinn röstar på CaisaLundblad

Lägger in röstlistan igen så man slipper bläddra lika mycket :p
 
Röster:
15:46 Habina röstar på koppen
17:56 cirkus röstar på CaisaLundblad
18:22 Jeffery röstar på koppen
19:28 Snurrfian röstar på Jeffery
20:49 Mammas röstar på Jeffery
20:51 Lobelia röstar på Cirkus
20:56 CaisaLundblad röstar på Koppen
20:57 zassoo röstar på Koppen
20:58 Koppen röstar på CaisaLundblad
20:58 Niyama röstar på CaisaLundblad
20:59 glömmerallt röstar på cirkus
21:00 Hedinn röstar på CaisaLundblad

Lägger in röstlistan igen så man slipper bläddra lika mycket :p
Den här röstningen säger väldigt mycket.
Jag anser att vi skulle kunna Goda Caisa och zassoo för deras röster #3 och #4 på Koppen. Det vore en väldigt vågad alibiröstning i mina ögon.

Då har vi säkerligen nån ytterligare Ond som försöker styra över vågskålen mot i-så-fall Goda Caisa, förutom Koppen själv.
 
Hedinn la fjärderösten på Caisa, den som utjämnade ställningen mellan Caisa och Koppen. Ett försök att rädda sin kollega? Rösterna kom visserligen tätt där på slutet så frågan är om Hedinn ens sett de tidigare rösterna..?

Rösterna kom så tätt att jag tror inte att et är bra att fokusera så mycket på just ordningen.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 326
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 977
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp