Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu blir utfallet spännande. Även den här gången lottning - något Fuskarsidan inte gillar. OM det nu skulle vara en Ulvasjäl inblandad.
Denna gång var det betydligt mer aktivitet i slutfasen, så jag tror - och hoppas - att vi nu kan börja analysera, och dessutom få något att gå på!
Nu blir utfallet spännande. Även den här gången lottning - något Fuskarsidan inte gillar. OM det nu skulle vara en Ulvasjäl inblandad.
Denna gång var det betydligt mer aktivitet i slutfasen, så jag tror - och hoppas - att vi nu kan börja analysera, och dessutom få något att gå på!
Om det blir lottning kan ju inte vi veta?
Å fan. Ja, som ni redan förstått så koncentrerar jag mig inte så mycket på alla specialare ännu.eh hur vet du att det blir lottning? Kan vara specialare i farten också?
Bingo!Koppen var ulv!
eh hur vet du att det blir lottning? Kan vara specialare i farten också?
Uppdatering!
Skulle kunna vara en god grund för morgondagens röstande.Det här var ju intressant. Jag funderar på om Koppen eventuellt försade sig, då är den som övertog MMs roll ganska så misstänkt nu.
Ska kika på första röstningen igen tror jag nu när vi vet att koppen är ond blir det ännu intressantare.
Intressant också att det trilla in många röster på caisa på slutet, försök att rädda koppen?
Koppen lade sin röst i mitten, och förde upp Lobelia till en ledning på tre röster, och skiljde henne från en 2-2-2:a mot Caisa och Habina.Ska kika på första röstningen igen tror jag nu när vi vet att koppen är ond blir det ännu intressantare.
Det här var ju intressant. Jag funderar på om Koppen eventuellt försade sig, då är den som övertog MMs roll ganska så misstänkt nu.
Koppen lade sin röst i mitten, och förde upp Lobelia till en ledning på tre röster.
Visst är det cirkus som har MM-kepsen på sig idag.Tror det var cirkus, hoppas det i varje fall annars röstade jag på fel person
Jag har ju redan cirkus som mest misstänkt och att koppen viade sig vara ond talar ju inte till hennes fördel.
Den här röstningen säger väldigt mycket.Röster:
15:46 Habina röstar på koppen
17:56 cirkus röstar på CaisaLundblad
18:22 Jeffery röstar på koppen
19:28 Snurrfian röstar på Jeffery
20:49 Mammas röstar på Jeffery
20:51 Lobelia röstar på Cirkus
20:56 CaisaLundblad röstar på Koppen
20:57 zassoo röstar på Koppen
20:58 Koppen röstar på CaisaLundblad
20:58 Niyama röstar på CaisaLundblad
20:59 glömmerallt röstar på cirkus
21:00 Hedinn röstar på CaisaLundblad
Lägger in röstlistan igen så man slipper bläddra lika mycket
Hedinn la fjärderösten på Caisa, den som utjämnade ställningen mellan Caisa och Koppen. Ett försök att rädda sin kollega? Rösterna kom visserligen tätt där på slutet så frågan är om Hedinn ens sett de tidigare rösterna..?