Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.

Fast det ser nästa bättre ut med en mörk utväxt tycker jag, ger liksom lite djup. Men nu kom jag att tänka på när jag gick i gymnasiet och hade det rätt bra ändå. Var mindre noga med att färga regelbundet då, vilket störde en hårintresserad klasskompis massvis, till den graden att hon "tvångsfärgade" utväxten åt mig ibland :angel:

Varje gång jag ser den här trådtiteln läser jag "vi syresätter oss".

Yrkesskadad...

Tja, jag tror nog de flesta av oss här gör det faktiskt :up: ... förhoppningsvis :D

Själv tänker jag snart inta lite bronkvidgande (aka "cider") :angel:

Edit: Min yrkesskada är att jag håller nästan på att köra av vägen när jag passerar en intressant vägskärning i berg (är berggrundsgeolog). Jag är inte den enda geologen med det problemet... :laugh:

Senast ändrad:
Går så där för mig nu. Första tortillan fick jag slänga för salsan var dålig. Lite svårt att peta bort bara den.
Och nu frågade maken hur länge grönkålschipsen skulle vara i ugnen, ja jag skulle ha tagit ut dom för typ en kvart sen.

12 h blev jag på loppisen idag. Trött är bara förnamnet... fötterna gör ont och då har jag ändå haft bra Birkenstock på mig. Men allt har ändå gått bra.
A har iaf fått en fin instruktion om vad som gäller när hon vaknar imorgon ;)
20180317_203436.webp

Jamen tack då, där sprack ena mungipan :meh: Jag blir helt knäpp på den torra luften här :cautious:

Kan tillägga att jag är försiktig med tvätt (använder duscholja) och smörjer med både rent fett och fuktgivande...
Inte fasen är det bättre här i söder med den sabla fuktan i luften :arghh: mitt ansikte och mina händer krackelerar fullständigt :mad:

Jag måste dessutom snart ta foto till nytt körkort, känns sådär lockande när jag ser ut som stenmannen från fantastic four...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
93 94 95
Svar
1 891
· Visningar
51 325
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 280
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 257
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?