Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
12 h blev jag på loppisen idag. Trött är bara förnamnet... fötterna gör ont och då har jag ändå haft bra Birkenstock på mig. Men allt har ändå gått bra.
A har iaf fått en fin instruktion om vad som gäller när hon vaknar imorgon
Visa bifogad fil 12444
Med barn som är mjölkproteinallergiska så är man så illa tvungen, oavsett vad ens principer har varit tidigare.Margarin är ju inget man ska äta.
Inte fasen är det bättre här i söder med den sabla fuktan i luften mitt ansikte och mina händer krackelerar fullständigt
Jag måste dessutom snart ta foto till nytt körkort, känns sådär lockande när jag ser ut som stenmannen från fantastic four...
Har en trampande spinnande katt bredvid mig. "Borde" snart mikra någon kardemummabulle men orkar inte ta mig ur soffan.
Ok vad sömnig jag blev helt plötsligt fast det varit en jättelugn dag.
Retar mig lite på reklamen som dyker upp här konstant. Automatvapen och info om att man bara ska spola ner kiss, bajs och toalettpapper i toan. Som om jag inte visste det tjatiga reklamer!
Jag och Proffesorn ska ut och kvällsfodra nu så kan jag gå och lägga mig i tid sen.
Av någon anledning är jag sugen på thaimat. Vad kan det komma sig
Skerpers fel alltihopNä, det var väl @Oldie ?
Dags att gå ut på balkongen senast jag var ute var det inte riktigt lika skönt som det var på dagen så får nog slänga på mig både mössa och vantar misstänker jag