Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok vad sömnig jag blev helt plötsligt fast det varit en jättelugn dag.
Retar mig lite på reklamen som dyker upp här konstant. Automatvapen och info om att man bara ska spola ner kiss, bajs och toalettpapper i toan. Som om jag inte visste det :mad: tjatiga reklamer!
Jag och Proffesorn ska ut och kvällsfodra nu så kan jag gå och lägga mig i tid sen.
Av någon anledning är jag sugen på thaimat. Vad kan det komma sig :cautious:

Tittar på Stjärnornas stjärna på 4an, kul program men programledaren är så otroligt jobbig att lyssna på :banghead: Torra försök till skämt som inte alls är roliga.

Inte fasen är det bättre här i söder med den sabla fuktan i luften :arghh: mitt ansikte och mina händer krackelerar fullständigt :mad:

Jag måste dessutom snart ta foto till nytt körkort, känns sådär lockande när jag ser ut som stenmannen från fantastic four...

Vi ska som sagt INTE gå in på hur jag ser ut på mitt nyanskaffade pass... torrflagande och med köldeksem samt hade glömt ta med sminket :arghh: Det enda jag hade var ett läppglans med lättare färg... :cautious:

Ok vad sömnig jag blev helt plötsligt fast det varit en jättelugn dag.
Retar mig lite på reklamen som dyker upp här konstant. Automatvapen och info om att man bara ska spola ner kiss, bajs och toalettpapper i toan. Som om jag inte visste det :mad: tjatiga reklamer!
Jag och Proffesorn ska ut och kvällsfodra nu så kan jag gå och lägga mig i tid sen.
Av någon anledning är jag sugen på thaimat. Vad kan det komma sig :cautious:

Det var @skerper som startade det där med thaimat, inte jag :p :D

Kira, katten med 511 m morrhår :D:rofl:
Så mysigt att sitta i fönstret bredvid soffan hehe

Bifogade filer

• IMG_20180317_172941_588.webp
    IMG_20180317_172941_588.webp
    154,6 KB · Visningar: 41
Dags att gå ut på balkongen senast jag var ute var det inte riktigt lika skönt som det var på dagen så får nog slänga på mig både mössa och vantar misstänker jag :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
90 91 92
Svar
1 828
· Visningar
49 357
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 277
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 251
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈