Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså mitt ex! Han skulle komma hit på fika igår, har fortfarande inte dykt upp..
Hörde av mig vid elva och bjöd in. Fick svar att han bara skulle handla sen komma. Kl 2 hör jag av mig igen och frågar var han är. Då har han inte åkt och handlat än :banghead:
Det är vid såna tillfällen jag minns tydligt varför han är mitt ex.

Vi fikade god kladdkaka utan honom.

Kollade smhi och fick lite mer hopp om livet!
Får bli en peppdans för Gumman Tö
:bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana:

IMG_1178.webp

Alltså mitt ex! Han skulle komma hit på fika igår, har fortfarande inte dykt upp..
Hörde av mig vid elva och bjöd in. Fick svar att han bara skulle handla sen komma. Kl 2 hör jag av mig igen och frågar var han är. Då har han inte åkt och handlat än :banghead:
Det är vid såna tillfällen jag minns tydligt varför han är mitt ex.

Vi fikade god kladdkaka utan honom.

Det där låter som mig :cautious::angel:

Ska kolla Married at first sigt finalveckan börjar om 1h.

Borde åka och handla nån slags middag innan.... borde dusch med... borde ta en powernap med...

Sitter med sovande barn i soffan. Vaknade vid 7 och det är för tidigt för barnet :rofl: Har hunnit gno lite i köket, ska göra klart när barnet vaknat.

Jättefint väder ute idag :)

Blev städning idag men lite svårt då Leo älskar att städa . Lite krångligare med en hund hängande i dammsugaren stycket och i moppen . Städningen var Jobbigt så nu sover han . Han ska vara med på allt och sitter som ett plåster i rumpan på mig så han inte missar något

Dags för att "ta sig samman" och åka och handla. Förmodligen en sväng inom IKEA också för jag behöver några förvaringslådor till en garderob som jag - hrm - har behövt organisera och städa i några månader nu.... ;) Och så "villhöver" jag en vårblomma, och det fanns tydligen alla möjliga lökväxter för 25 kr :) !

Blir en vilodag idag
Ska bara dammsuga och torka golv
Det tar inte så lång stund
Värst är nog trappan ner.
Men först vila bort huvudvärken. Tog en ipren och en alvedon

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 797
· Visningar
48 559
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 277
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 251
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Inredningstråden nr3
  • Burkmat
  • Vegansk efterrätt?