Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_5059.webp
Jisses så roligt vi har haft! Jag tror vi har druckit allt och lite till ikväll :D

Nu har grannarna gått hem och jag ska gå och lägga mig i en snurrande säng :devil: :p

Skyll pa St. Patrick's day.:D

Har har vi firat St. Patrick's day i dag...:angel: Det ar legendariskt ganska (VALDIGT) mycket att dricka och mycket god mat ... och det KAN handa att jag har en latt huvudvark i morgon:crazy: Da kor vi dock vidare Norrut till Norra Californien ... Huvudvark eller inte.

Senast ändrad:
Så trött. Vaknade redan vid 2.30 och kan inte somna om
Vet i fasiken vad det är. Är det mina svettningar, min tokiga mage, brummande akvariepumpar eller för mkt som snurrar runt i skallen?

Vaken sedan en timme legat och läst lyssnat på de sista minutrarna av en pod. Nus kan jag kliva upp och fixa kaffe. Och underarmen varför jag vaknar utvilad så tidigt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
90 91 92
Svar
1 833
· Visningar
49 357
Senast: MJLee
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 277
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 251
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈