Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är även badrummet uppe städat o tvättmaskinen går,blundade för att jag har en hel tvättkorg med ren tvätt som någon måste lägg/hänga på plats,men den är i alla fall vikt.
Funderar på att äta något med ris idag,det var länge sedan,kycklingcurry kanske?!

Da det ar St. Patrick's day, som firas med mycket ol, sang och ... kal och "corned beef" (vad det nu kan heta pa Svenska) pa akta Irlandskt maner tanker vi ata pa Lodgen (var kronhjorts klubb:p) i dag. Det kan nog tankas bli dryck ocksa :angel: och en snack i kvall av frukt och bar med lite vispad kokosgradde. :d Och vin, sa jag vin? I morgon tankte jag starta min kallori rakning igen:cautious: sa det ar bast att roa sig medan man kan.:cool:

Allt prat om Thai mat gor mig dock sugen ... tur man kan gora den mycket halsosam.

Dagens inköp :) . Min söta höna och mammas coola tupp!
20180317_171719.jpg

20180317_151126.jpg

Särbon kommer med mat och nyheter. Känner en lätt skeppsbruten-feeling av att varit själv här ett tag. Och huuungrig nu

Hemma sen en stund tillbaka. "färdigstädat" i källaren nu. Imorgon kommer det roliga jobbet att fylla släpet med all bråte... Vi har hela hallen i källaren full och altanen är proppad så du kan inte ens ta ett steg ut på den.
Ska ta och duscha nu, sen ta det lugnt tror jag, prata en stund med karln är planerat bara.

Jamen tack då, där sprack ena mungipan :meh: Jag blir helt knäpp på den torra luften här :cautious:

Kan tillägga att jag är försiktig med tvätt (använder duscholja) och smörjer med både rent fett och fuktgivande...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
93 94 95
Svar
1 890
· Visningar
51 278
Senast: MJLee
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 280
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 257
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar