Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är uppenbarligen helt kass på att ta det lugnt. Men nu är första tvätten vikt, nästa tvätt upphängd på torkställningen och en ny omgång inne i maskinen.
Grovstädade även kattlådorna. Sambon kan gott ordna med att diska ur dom någon dag framöver, han ligger helt klart back på hushållssysslor för tillfället :cautious:

Städa inte era kuvöser ! Det ligger en massa oavslutade projekt där :o
Så nu är träpaneltaket på lilla toan uppsatt,saker är utburna till förådet/snickarbon,div snickarelverktyg ihop samlade och upphängda/lagda där dom ska vara, ett gäng lister ska bäras iväg oxå,sen kan jag sopa klart o möblera färdigt, har möblerat om så Boston inte kan hoppa upp o ner på soffbordet :mad:,lagt stolarna i soffan så Gissa är sur :nailbiting: för att hon blev hänvisad till hundspjälsängen :D
Fikat och sett dom yngre hundarna springa som dårar i solen på skaren,efter att dom fått klorna klippta.
Känns som en bra dag :up:

Är uppenbarligen helt kass på att ta det lugnt. Men nu är första tvätten vikt, nästa tvätt upphängd på torkställningen och en ny omgång inne i maskinen.
Grovstädade även kattlådorna. Sambon kan gott ordna med att diska ur dom någon dag framöver, han ligger helt klart back på hushållssysslor för tillfället :cautious:
Snälla @cili resten av den här dagen tar du det lugnt!! var rädd om dig ! :heart
/hallonsaft låter bestämd men med omtanke.

Kakan! :love: Var har du Boll och chokladpralinen?
Fisken äter just nu en portionsförpackning blötmat. Boll sitter och spanar på fåglar från balkongen. La in bilder på dom två ganska nyss här i tråden :)

Snälla @cili resten av den här dagen tar du det lugnt!! var rädd om dig ! :heart
/hallonsaft låter bestämd men med omtanke.
Jag försöker. Men sen kommer min hjärna på något som bara måste fixas och så kan jag inte slappna av innan det är gjort. Mellan uppgifterna sitter jag dock och tankar energi i solen på balkongen :)

Varit inne i stan och fixat en godispåse till ikväll :d
Ska väl sätta fart med en maskin disk medans maken bygger ett bord till min mamma. Sätta på en kopp kaffe med då jag är rätt seg efter ett besök på ge-kås igår :p
Funderar på att installera en kamin redan nu istället för att vänta till hösten för det är så jäkla kallt, nackdelen är ju att den är väl installerad och klar att använda typ till våren kommit på riktigt så känns lönlöst :meh:

SatisfiedNeatHorseshoecrab-size_restricted.gif

Legit foto av mig vid hemgång efter jobbet idag.:angel:
(Jävlar vad dom har gjort bort sig, och den här gången kommer dom inte undan :D)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 147
Senast: Mia_R
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 280
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 260
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar