Åh vad skönt det var med en lång dusch med hårinpackning osv. Nu känner jag mig nästan levande igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tre döda flugor, de levde igår, på golvet i hallen.Ätit kombinerad frukost/lunch. Spelat poker och ska nu ut i fina vädret igen.
Jag har för övrig SETT EN FLUGA
Åh vad skönt det var med en lång dusch med hårinpackning osv. Nu känner jag mig nästan levande igen
Vad gör du / alla under tiden hårinpackningen verkar?
Det är ju så urbota tråkigt att bara stå och vänta.... raka benen lan man ju iofs göra...
Detta är en seriös fundering jag haft länge
Vad gör du / alla under tiden hårinpackningen verkar?
Det är ju så urbota tråkigt att bara stå och vänta.... raka benen lan man ju iofs göra...
Detta är en seriös fundering jag haft länge
Fast om jag sätter mig med vattnet fortf på så kommer det ju i håret, har duschkabin? Eller använder du nån slags mössa över inpackningen... det skulle kanske fungera... fast nä... ser inte det "mysiga" i väntanMan myyyyser! Varm dusch=myyyys!
Orkar man inte stå sätter man sig.
Fast om jag sätter mig med vattnet fortf på så kommer det ju i håret, har duschkabin? Eller använder du nån slags mössa över inpackningen... det skulle kanske fungera... fast nä... ser inte det "mysiga" i väntan
Jag har dusch man kan dra loss munstycket från väggen, dvs lös slang. Då kan man duscha under huvudhöjd.
JAg vill också ha en kuvös Jag får snällt vänta tills det är varmt nog att sitta ute. Jag drömmer lite om att bygga ut köket med en kuvös för att få ett större kök Men då kanske det snarare blir en tillbyggnad.Lika soligt som igår och just nu +12 grader,så då kan jag städa resten av kuvösen.
Och sitta o njuta av det fina vädret.