Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker hitta motivationen att gå och handla + hämta två paket. Segar eftersom att det blir mycket att släpa hem, de har möblerat om i affären så jag kommer väl få ranta runt och leta varor, vill inte få ont, skönare att ligga under täcket och se på TV, inte duschat och är rädd för att lukta illa (orkar inte både duscha och handla).
:arghh:

Vad gör du / alla under tiden hårinpackningen verkar?

Det är ju så urbota tråkigt att bara stå och vänta.... raka benen lan man ju iofs göra...

Detta är en seriös fundering jag haft länge :D

Jag skrubbade/duschade resten av mig samt rakade diverse kroppsdelar :D Men jag håller med, har man inget annat att göra sas är det aptråkigt att vänta. Min inpackning funkar iofs rätt snabbt (Kerastase Masquintense) så den behöver inte vara i så långe.

Jag och granndottern har varit ute på en iskall skrittrunda med hästarna. De har stått i två veckor så Annie var pigg som attan. Hon skötte sig dock väldigt bra ändå :love:

Nu ska jag värma upp mig en liten stund innan det bär iväg för att hämta ett ton hö. Jag vill ha fullt i magasinet och just nu är det hyfsat tomt.

Man myyyyser! Varm dusch=myyyys!
Orkar man inte stå sätter man sig. ;)
Fast om jag sätter mig med vattnet fortf på så kommer det ju i håret, har duschkabin? Eller använder du nån slags mössa över inpackningen... det skulle kanske fungera... fast nä... ser inte det "mysiga" i väntan

Jag har dusch man kan dra loss munstycket från väggen, dvs lös slang. Då kan man duscha under huvudhöjd.

Ahhhh :banghead::idea::laugh: har typ glömt bort att de existerar då jag inte haft nån själv eller sett nån på flera år :laugh:

Faktiskt Det saknar jag i mitt liv! (Det är definitivt förekommande och vanligt här down under men en slump så har jag bott utan :D )

Tvättat upp de gamla kuddarna.
Ska dammsuga men kanske tar det imorgon
Har röjt lite, nu ska jag gå igenom några lådor och sen laga mat

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 249
Senast: Mia_R
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 282
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 260
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar