Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag borde åka och provköra en bil, men jag har dragit ut på det. Nu har jag precis insett att det beror på att jag är jättenervös för att köra en automatväxlad bil. Jag är så tafflig när det gäller nya saker. Om vi köper den - kommer jag våga köra den när jag ska till jobbet sen? :nailbiting:

Jag borde åka och provköra en bil, men jag har dragit ut på det. Nu har jag precis insett att det beror på att jag är jättenervös för att köra en automatväxlad bil. Jag är så tafflig när det gäller nya saker. Om vi köper den - kommer jag våga köra den när jag ska till jobbet sen? :nailbiting:

Kör automat i 2 min sen kommer du undra varför du någonsin hade manuell :D

Iafl om du är över 30 :laugh:

Naturligtvis, det går rätt snabbt att vänja sig. Ta det bara lugnt i början :)

Jag blev "utkastad" att hämta kärnor själv i skogen första gången jag jobbade på ett borrprojekt. Bilen var automatväxlad vilket jag aldrig hade kört och det var också första gången jag körde med släpvagn :D Jag, bilen och omgivningarna överlevde (även om jag inte fick till backningen då :p).

Jag tyckte att det var läskigt de första fem minuterna att köra automat, sen var det bara underbart! Ibland fladdrar handen till växelspaken men jag kommer på mig själv lika fort igen. :D

Sovit till nyss O_o Så jag antar jag behövde det. Jobbet får vänta.

Kallt som satan ochblåser. Kul att ett av småfönstren blåste upp :crazy: eftersom det saknar hakar och annars alltid är lite öppet. BURR!

IMG_1177.webp

Dagens fråga: ska jag åka ner till byn eller ska jag sikta in mig på att städa? Jag misstänker att energin till städningen kommer att gå över senare under dagen. Diskat har jag i alla fall redan gjort.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 260
Senast: Mia_R
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 282
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 260
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar