Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sov gott, ska nog ta lite sömnpiller.-11 ute,rastat hundar,nattat hundar,nu ska jag gå o lägga mig o läsa och vänta på att Citodonet ska dämpa värken i korsryggen.
Natti natti!
Testa att natta istället och ta städningen senare.Funderar på om jag ska städa - diska blir kanske inte så poppis hos grannarna - eller ta en zolpiderm och kliva upp i tid i morgon istället.
Testa att natta istället och ta städningen senare.
Vet inte varför, Jag bara gör det, Känner mig så dålig på något sätt. Mår faktiskt illa.
Samsung Galaxy S9
Jag försöker hitta en ny bil.
Kandidaterna är nu i fallande ordning
Mazda 6/3
Honda Civic
Toyota Corolla
Skoda Yeti
Volvo C30/S40/V40/S60/V70
Nu vet ni exakt vilken typ av galenskap jag har, Eller kom med synpunkter. Toyota är ett sömnpiller det vet jag.
Åh är inte det hertiginnan av Alba, kvinnan med mest titlar i Europa och från flest länder? Hon verkar vara en kvinna som verkligen vill leva livet till det yttersta och gör precis som hon vill.
Bara att gå in på valfri webshop och handla hundsakerJag kan inte sova när tankarna upptas helt och hållet av att jag faktiskt kommer bli med valp om två månader
Godmorgon! Det blåser fortfarande kraftigt och det är ganska tröttsamt. Jag ska iaf gå upp nu för att klä på mig. Jobbet väntar!
så där pratar man inte om min bästa kompis. Okej den här "nya" är rätt mycket törstigare än min gamla kompis men den är skön att köra och pigg när man kör ifrån ungdomarna vid rödljusen och en helt underbart pålitlig kompis som tar sig fram överallt. Snö, lera och drivis, bara tuggar på. Och det går att packa in hur mycket som helst.Det enda bra med volvo är att man i princip kan köpa reservdelar på pressbyrån,annars är dom dyra att köra,fula,obekväma och så tråkiga att köra så klockan stannar.
så där pratar man inte om min bästa kompis. Okej den här "nya" är rätt mycket törstigare än min gamla kompis men den är skön att köra och pigg när man kör ifrån ungdomarna vid rödljusen och en helt underbart pålitlig kompis som tar sig fram överallt. Snö, lera och drivis, bara tuggar på. Och det går att packa in hur mycket som helst.