Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte varför, Jag bara gör det, Känner mig så dålig på något sätt. Mår faktiskt illa.

Jag kan förstå att du mår så. Men det är INTE du som gör eller gjort fel.
Det måste vara svårt att anmäla sina barns mor, som man ändå levt med. Man känner ju någon form av lojalitet.
Men du har inte gjort fel. Hon har gjort det. Och du måste skydda dina barn. Hon är vuxen och får själv ta ansvar för sina handlingar.
Men jag förstår att det känns svårt. Tycker dock du handlat helt rätt.

Jag kan förstå att du mår så. Men det är INTE du som gör eller gjort fel.
Det måste vara svårt att anmäla sina barns mor, som man ändå levt med. Man känner ju någon form av lojalitet.
Men du har inte gjort fel. Hon har gjort det. Och du måste skydda dina barn. Hon är vuxen och får själv ta ansvar för sina handlingar.
Men jag förstår att det känns svårt. Tycker dock du handlat helt rätt.
Jag Levde med henne i 22 år och vi var ett par i 25.
Jag känner inte att jag har gjort något fel egentligen, bara att jag har brustit i min roll som pappa. Att jag inte kan skydda mina barn. Jag förstår att jag har handlat rätt men mår illa för att jag inte kunde hindra det. Kommer att stress spy ett tag nu.

Kram @Tranan förstår att du mår skit över hela situationen och särskilt att någon du älskar så mycket far illa. Adrenalinet flödar just nu. Hur svårt det än är så måste du försöka att tagga ner. Drick en kopp te (även om du inte är engelsk och anser att all världens olycka kan hjälpas med en cuppa). Chatta lite här, det finns säkert några av 'nattskiftet' som är här, eller någon annanstans. :)

Låt din kropp komma till ro lite. Helt förståeligt att du har en fysisk reaktion. Det får man av en chock som din. Om du kan, bara sitt och andas. Det kan faktiskt hjälpa. Eller försök koppla bort allt genom musik, läsa, chatta, spela spel, kolla på film eller serier. Vad som helst som gör att du kan glömma allting tillfälligt.

Kram @Tranan förstår att du mår skit över hela situationen och särskilt att någon du älskar så mycket far illa. Adrenalinet flödar just nu. Hur svårt det än är så måste du försöka att tagga ner. Drick en kopp te (även om du inte är engelsk och anser att all världens olycka kan hjälpas med en cuppa). Chatta lite här, det finns säkert några av 'nattskiftet' som är här, eller någon annanstans. :)

Låt din kropp komma till ro lite. Helt förståeligt att du har en fysisk reaktion. Det får man av en chock som din. Om du kan, bara sitt och andas. Det kan faktiskt hjälpa. Eller försök koppla bort allt genom musik, läsa, chatta, spela spel, kolla på film eller serier. Vad som helst som gör att du kan glömma allting tillfälligt.
Jag dricker thé och är som ett tjäralejon. det blir nog dåligt med sömn i natt. Hoppas jag kan göra det jag planerade i morgon.

Jag dricker thé och är som ett tjäralejon. det blir nog dåligt med sömn i natt. Hoppas jag kan göra det jag planerade i morgon.
En nattskiftare här som med dricker te.

En nattskiftare här som med dricker te.
Jag försöker hitta en ny bil.
Kandidaterna är nu i fallande ordning
Mazda 6/3
Honda Civic
Toyota Corolla
Skoda Yeti
Volvo C30/S40/V40/S60/V70

Nu vet ni exakt vilken typ av galenskap jag har, Eller kom med synpunkter. Toyota är ett sömnpiller det vet jag.

Jag försöker hitta en ny bil.
Kandidaterna är nu i fallande ordning
Mazda 6/3
Honda Civic
Toyota Corolla
Skoda Yeti
Volvo C30/S40/V40/S60/V70

Nu vet ni exakt vilken typ av galenskap jag har, Eller kom med synpunkter. Toyota är ett sömnpiller det vet jag.
Enligt mig är en bil en plåtburk som har olika färger och lite olika utseenden och sen är nog mina kunskaper typ slut tyvärr.:o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
98 99 100
Svar
1 987
· Visningar
53 889
Senast: Enya
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 283
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 260
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar