Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
d36ecaff7f13b596902e48d2507a275c.jpg

Fick precis ett sms av min granne vars hund fått valpar och tyvärr dog "min" valp i natt :(

Vi som hittade på ett namn till henne senast igår... Roxette,, Roxie :heart

Jag skulle ju inte släppa hem dem till henne i första taget. Kan du behålla dem hos dig och ringa soc och polis på måndag och rådfråga?
Jag måste lämna över dem på Söndag så att de kan gå i skola på måndag. Har försökt tidigre att hålla barnen från henne men då blev jag hotad med en kidnappningsanmälan av soc. Får nog ringa någon Jour först. Sonen anklagar henne för att ljuga. Men han vet inte att detta har hänt förut. Försöker förklara men han förstår inte. Vad vet jag. Just nu är det som att stirra in i mörkret och bara se ovissheten stirra tillbaka.

Jag måste lämna över dem på Söndag så att de kan gå i skola på måndag. Har försökt tidigre att hålla barnen från henne men då blev jag hotad med en kidnappningsanmälan av soc. Får nog ringa någon Jour först. Sonen anklagar henne för att ljuga. Men han vet inte att detta har hänt förut. Försöker förklara men han förstår inte. Vad vet jag. Just nu är det som att stirra in i mörkret och bara se ovissheten stirra tillbaka.

:(:(:(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
54 189
Senast: MJLee
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 284
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 260
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar