Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag saknar ord, det var (inte) ok när hon slog på mig men att hon ger sig på barnen!Bra att det är anmält men fy faaan (ursäkta ordvalet men hittar inget bättre och tror dom flesta förstår vad jag tänker)
heartMitt munsår har spruckit och pissblöder, gör ont som fan. Knappt två veckor kvar...
Mitt munsår har spruckit och pissblöder, gör ont som fan. Knappt två veckor kvar...
Det är aldrig okej att slåss men jag förstår hur du tänkerJag saknar ord, det var (inte) ok när hon slog på mig men att hon ger sig på barnen!
Tack, Vet inte vad jag ska ta mig till!
Det är aldrig okej att slåss men jag förstår hur du tänker
Nej det gjorde den inte, för vi fick den aldrig att fungera. De fick till och med ta ut någon från fabriken för att försöka lösa problemen.Fast de går ju iofs bra... när man bytt allt
Åh vad jag hade önskat att du fick tid i förrgår typ!Mitt munsår har spruckit och pissblöder, gör ont som fan. Knappt två veckor kvar...
Tack, Vet inte vad jag ska ta mig till!
Anmäl kräket!Tack, Vet inte vad jag ska ta mig till!
Jag måste lämna över dem på Söndag så att de kan gå i skola på måndag. Har försökt tidigre att hålla barnen från henne men då blev jag hotad med en kidnappningsanmälan av soc. Får nog ringa någon Jour först. Sonen anklagar henne för att ljuga. Men han vet inte att detta har hänt förut. Försöker förklara men han förstår inte. Vad vet jag. Just nu är det som att stirra in i mörkret och bara se ovissheten stirra tillbaka.Jag skulle ju inte släppa hem dem till henne i första taget. Kan du behålla dem hos dig och ringa soc och polis på måndag och rådfråga?
Jag måste lämna över dem på Söndag så att de kan gå i skola på måndag. Har försökt tidigre att hålla barnen från henne men då blev jag hotad med en kidnappningsanmälan av soc. Får nog ringa någon Jour först. Sonen anklagar henne för att ljuga. Men han vet inte att detta har hänt förut. Försöker förklara men han förstår inte. Vad vet jag. Just nu är det som att stirra in i mörkret och bara se ovissheten stirra tillbaka.
Gjorde en orosanmälan för ett tag sedan men det var inget som hände. Nu har tydligen skolan anmält och då händer det saker.Anmäl kräket!
Jag ska göra det när jag har fått ett samtal först, vill hålla linjen öppen. Sen kan jag ringa.@Tranan Ring socialjouren och fråga hur du ska göra, finns ingen anledning att vänta till på måndag. Du kan till och med ringa nu, de har öppet dygnet runt.