Jag ska göra det när jag har fått ett samtal först, vill hålla linjen öppen. Sen kan jag ringa.
Bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska göra det när jag har fått ett samtal först, vill hålla linjen öppen. Sen kan jag ringa.
Jag måste lämna över dem på Söndag så att de kan gå i skola på måndag. Har försökt tidigre att hålla barnen från henne men då blev jag hotad med en kidnappningsanmälan av soc. Får nog ringa någon Jour först. Sonen anklagar henne för att ljuga. Men han vet inte att detta har hänt förut. Försöker förklara men han förstår inte. Vad vet jag. Just nu är det som att stirra in i mörkret och bara se ovissheten stirra tillbaka.
Det är aldrig okej att slåss men jag förstår hur du tänker
Åh vad jag hade önskat att du fick tid i förrgår typ!
Vad fan! Jag ska snart sova. Nu kommer det där vara vad jag drömmer om.. Haha!
Tana var färgstark
Sweet dreams, tycker att det ser rätt festligt ut
Vilken ambassad ska han åka till??Tack!
Nej inte än, vi fick in hans frågeformulär här om dagen och mitt idag. Har tyvärr ingen aning om hur lång tid det kan ta innan han får en tid, har hört att det kan ta upp till 6 månader typ
Jag tycker fokuset, blicken var skitläbbig. Nästa move kan vara en skitskön dans lika väl som "Im watching you"-hot när man pekar med fingrarna på egna ögon och sen den man hotar.
https://www.quora.com/Where-does-th...r-person-to-signify-Im-watching-you-come-from
Barnamördare eller partylejon? Oklart liksom..
Jag har druckit ett par öl så tyckte mest - halvlångklänning = festligt Men självklart står lite sköna moves på dansgolvet på tur nu!
Men fy tusan vad hemskt. Självklart ska du anmäla Detta. Polisanmälan går att fixa över helgen.Jag saknar ord, det var (inte) ok när hon slog på mig men att hon ger sig på barnen!
KBK!
Jag nöjer mig med nyktert sjunga med högt och mindre vackert och dansa med vovvi.
Nu är jobbet lagt åt sidan för ikväll iaf!
Alltså min make lyssnade på musik igår och jag sjöng med för full halls. När maken sa att han gillar min röst tänkte jag att det måste vara sann kärlek, för inte sjunger jag något vidare
Låter som en härlig kväll tillsammans med vovvi, och bra att du lagt jobbet åt sidan! Är det någon gång man ska lägga jobbet åt sidan är det fredag kväll.
Samsung Galaxy S9
Då har jag gjort en anmälan, Känner mig riktigt rutten.
Vet inte varför, Jag bara gör det, Känner mig så dålig på något sätt. Mår faktiskt illa.Varför det? Skammen ska ligga där den hör hemma. Och det är hos förövaren.
Du hjälper ju ditt barn. Det är så det ska vara.