Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste lämna över dem på Söndag så att de kan gå i skola på måndag. Har försökt tidigre att hålla barnen från henne men då blev jag hotad med en kidnappningsanmälan av soc. Får nog ringa någon Jour först. Sonen anklagar henne för att ljuga. Men han vet inte att detta har hänt förut. Försöker förklara men han förstår inte. Vad vet jag. Just nu är det som att stirra in i mörkret och bara se ovissheten stirra tillbaka.

Jag hade sjukanmält dem. Rätt eller fel vet jag inte.
Men ring jouren som niphredil sade. Barn och våld måste tas på allvar.

På väg hem till landsbygden efter att ha hängt på exklusiv member's club ett par timmar. Tycker kollegan jag umgicks med började bli lite för närgången och känner mig trött på att det inte verkar möjligt att bara hänga med män.

d36ecaff7f13b596902e48d2507a275c.jpg
Tana var färgstark :up:

Jag tycker fokuset, blicken var skitläbbig. Nästa move kan vara en skitskön dans lika väl som "Im watching you"-hot när man pekar med fingrarna på egna ögon och sen den man hotar.
https://www.quora.com/Where-does-th...r-person-to-signify-Im-watching-you-come-from

Barnamördare eller partylejon? Oklart liksom.. ;)

Jag har druckit ett par öl så tyckte mest - halvlångklänning = festligt :D Men självklart står lite sköna moves på dansgolvet på tur nu!

KBK!

Jag nöjer mig med nyktert sjunga med högt och mindre vackert och dansa med vovvi.
Nu är jobbet lagt åt sidan för ikväll iaf!

Alltså min make lyssnade på musik igår och jag sjöng med för full halls. När maken sa att han gillar min röst tänkte jag att det måste vara sann kärlek, för inte sjunger jag något vidare ;)

Låter som en härlig kväll tillsammans med vovvi, och bra att du lagt jobbet åt sidan! Är det någon gång man ska lägga jobbet åt sidan är det fredag kväll.

Alltså min make lyssnade på musik igår och jag sjöng med för full halls. När maken sa att han gillar min röst tänkte jag att det måste vara sann kärlek, för inte sjunger jag något vidare ;)

Låter som en härlig kväll tillsammans med vovvi, och bra att du lagt jobbet åt sidan! Är det någon gång man ska lägga jobbet åt sidan är det fredag kväll.

Haha! Låter som mkt stark kärlek!
Hoppas du får en kul kväll!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
54 217
Senast: MJLee
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 284
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 260
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar