Absolut! De är liksom som bäst då!Kan man äta våfflor mitt i natten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut! De är liksom som bäst då!Kan man äta våfflor mitt i natten?
Jo du har en bra ursäkt visst eftersom du måste sitta och invänta om det går att äta våfflorna enligt @dobbis eller om smaken blir fel den här tiden på dygnet på jordklotet?!Ok ge mig motivation att svabba av andra halvan av verandan samt ta reda på ogräset på baksidan
Kaffet är kallt, nikotinbehovet täckt, de flesta sover på buke, instagram är uppdaterad osv osv... jag har inga ursäkter kvar...
Första 2 på G nu.Jo du har en bra ursäkt visst eftersom du måste sitta och invänta om det går att äta våfflorna enligt @dobbis eller om smaken blir fel den här tiden på dygnet på jordklotet?!
En väldigt viktig uppgift, så luta dig tillbaka och invänta omdömet
Kan man äta våfflor mitt i natten?
Jo du har en bra ursäkt visst eftersom du måste sitta och invänta om det går att äta våfflorna enligt @dobbis eller om smaken blir fel den här tiden på dygnet på jordklotet?!
En väldigt viktig uppgift, så luta dig tillbaka och invänta omdömet
Bränn skiten. bara bränn.Vatten och cigg paus. Håller på och städar poolområdet. Klippt bort alla klängerväxter runt staketet och trappan ner till poolen.... uhh. Klappar mig själv på axeln. Nu ska allt bara i soptunnan också vilket är det värsta... jag vill ju inte ta i skiten. Har inga handskar... och vetskapen om att grannen blev biten av en death adder förra helgen och fick spendera dagar på sjukhus
Och vi skyller allt på @Marita73Var med tvungen att göra våfflor. Skicka en bild till sonen. Han ringde och undra vad fan jag syssla med. Förklarade läget lite snabbt. Fråga han sen vad skillnaden var att köra runt han och hans kompisar i raggarbilen mitt i natten och göra våfflor var, då sucka han och la på. * fattar inget*
Eldningsförbud året om härBränn skiten. bara bränn.