Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här har Det regnat, haglat och snöat i kväll. Skulle blåsa ut lyktan på trappan. Jag var riktigt nära att sätta livet till. Galet halt ute nu.
Dottern körde tre km på 20 min. Håll er inne i Skaraborg nu

Ok ge mig motivation att svabba av andra halvan av verandan samt ta reda på ogräset på baksidan :arghh:

Kaffet är kallt, nikotinbehovet täckt, de flesta sover på buke, instagram är uppdaterad osv osv... jag har inga ursäkter kvar...
Jo du har en bra ursäkt visst eftersom du måste sitta och invänta om det går att äta våfflorna enligt @dobbis eller om smaken blir fel den här tiden på dygnet på jordklotet?!
En väldigt viktig uppgift, så luta dig tillbaka och invänta omdömet :p

Moff moff :d
DSCN2221.webp

Vatten och cigg paus. Håller på och städar poolområdet. Klippt bort alla klängerväxter runt staketet och trappan ner till poolen.... uhh. Klappar mig själv på axeln. Nu ska allt bara i soptunnan också vilket är det värsta... jag vill ju inte ta i skiten. Har inga handskar... och vetskapen om att grannen blev biten av en death adder förra helgen och fick spendera dagar på sjukhus

Var med tvungen att göra våfflor. Skicka en bild till sonen. Han ringde och undra vad fan jag syssla med. Förklarade läget lite snabbt. Fråga han sen vad skillnaden var att köra runt han och hans kompisar i raggarbilen mitt i natten och göra våfflor var, då sucka han och la på. * fattar inget*

Vatten och cigg paus. Håller på och städar poolområdet. Klippt bort alla klängerväxter runt staketet och trappan ner till poolen.... uhh. Klappar mig själv på axeln. Nu ska allt bara i soptunnan också vilket är det värsta... jag vill ju inte ta i skiten. Har inga handskar... och vetskapen om att grannen blev biten av en death adder förra helgen och fick spendera dagar på sjukhus
Bränn skiten. bara bränn.

Nu har allt fran truck och trailer flyttats over och nu ar vi nastan redo att aka norrover. I morgon bitti satter vi over forsakringen, ser till att fixa de sista sma grejorna ... sedan bar det ivag. :D Forsta stoppet blir Lake Havasu, fortfarande i Arizona och inte sa langt, men vi har vanner att besoka.:)
Sedan tar vi oss darifran vidare norrover tillbaka till Californien for ett litet tag innan vi startar tillbaka resan over sista bergskedjan for att komma hem.:cool:

Jag har nagra bilder fran nar vi tog besittning ... Vart nya motorhem ar lite drygt 11meter langt, 3.86 meter hogt och drygt 2.5 meter brett. Vi har nu tre "slide outs". Tva storre i vardagsrum - kok och en i sovrummet som drar ut sangen sa det blir ordentligt gangavstand runt den. Vi raknar ut kvadratmeter ytan en annan dag.:p

IMG_4870.webp

Dar star vi redo att borja bara over grejor. Vi far se om jag far in fler bilder i nasta post.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
98 99 100
Svar
1 980
· Visningar
53 722
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 283
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 260
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Burkmat
  • Barn som inte sover