Jävla kärring Så gör man inte.Om jag skriver att hon brukade slå så är det jag menar. det hände att jag vaknade med blåmärken på rygg eller axlar. om hon knuffade skulle jag ha skrivit det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jävla kärring Så gör man inte.Om jag skriver att hon brukade slå så är det jag menar. det hände att jag vaknade med blåmärken på rygg eller axlar. om hon knuffade skulle jag ha skrivit det.
Instämmer till fullo, skönt du kommit från henne @Tranan.Jävla kärring Så gör man inte.
Tja mitt ex nöp mig hårt flera gånger så jag fick blåmärkenJävla kärring Så gör man inte.
Det är inte heller okej nånstans.Tja mitt ex nöp mig hårt flera gånger så jag fick blåmärken
Istället för att ruska om mig och säga du låter
Det finns så mycket dumt folkTja mitt ex nöp mig hårt flera gånger så jag fick blåmärken
Istället för att ruska om mig och säga du låter
Glad påsk eller?
Jag är inte storkund hos Ellos och lär garanterat aldrig bli efter detta
Glad påsk eller?
Jag är inte storkund hos Ellos och lär garanterat aldrig bli efter detta
Förlåt men jag kunde inte låta bli ju
Herregud.Om jag skriver att hon brukade slå så är det jag menar. det hände att jag vaknade med blåmärken på rygg eller axlar. om hon knuffade skulle jag ha skrivit det.
Usch lider med digFuck! Skulle ta ner woken, den gled ur händerna, och landade på kattens matskålar så en gick i tusen bitar. Så det var bara att plocka fram sopskyffel och sedan dammsugare. När jag skulle flytta sopbehållaren välte den och halva innehållet hamnade på golvet. Så det var bara att sopa upp allt igen och dammsuga igen.
Håller med - jättekul program !Dags för dottern att göra sig sovklar. Vi har kollat på de två avsnitt som finns av Den fantastiska historien. Intressant och roligt!
Jag börjar få sådant perspektiv nu mot det liv jag hade.Herregud.
Tur att ni inte lever ihop längre.
OjOm jag skriver att hon brukade slå så är det jag menar. det hände att jag vaknade med blåmärken på rygg eller axlar. om hon knuffade skulle jag ha skrivit det.