Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
b

Glad påsk eller?

Jag är inte storkund hos Ellos och lär garanterat aldrig bli efter detta :arghh:

Känns som om jag suttit vid skrivbordet typ hela helgen. Plattrumpad blir man.

Kissekatt går omkring och pratar för sig själv. Beställde en extra, något mindre, katt-toa igår för att slippa släpa på jumbo-lådan när de ska iväg till kissekattvakten igen i påsk. Nu får de leva med en travelsize toa när de är ute på äventyr utanför hemmet.

Fuck! Skulle ta ner woken, den gled ur händerna, och landade på kattens matskålar så en gick i tusen bitar. Så det var bara att plocka fram sopskyffel och sedan dammsugare. När jag skulle flytta sopbehållaren välte den och halva innehållet hamnade på golvet. Så det var bara att sopa upp allt igen och dammsuga igen. :banghead:

Fuck! Skulle ta ner woken, den gled ur händerna, och landade på kattens matskålar så en gick i tusen bitar. Så det var bara att plocka fram sopskyffel och sedan dammsugare. När jag skulle flytta sopbehållaren välte den och halva innehållet hamnade på golvet. Så det var bara att sopa upp allt igen och dammsuga igen. :banghead:
Usch lider med dig :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
97 98 99
Svar
1 964
· Visningar
53 299
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 282
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 260
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar