Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sista plåten är i ugnen. Och sista tvätten för den här helgen är upphängd. Avslutade med att tvätta ett schabrak, så det tog ibte då lång tid. :laugh:

Snart får jag duscha. :love:

Morsan och jag tog en promenad fram och tillbaka till ICA. Skönt väder då.
Sedan har jag storstädat ett akvarium. Så nu har jag ont i ryggen av allt bärande av vatten.
Ska packa ner ett par benskydd som jag ska sälja. Sedan hoppa i ett varmt bad

Blir trött på mig själv. Stod och funderade i fem minuter på hur man ska öppna en flaska med sherry - marinad för kyckling - till slut kom jag på det och det som man ska skruva fast sa ping och hamnade i den fulla diskhon. Sedan när jag skulle få upp korken lyckades jag på något sätt knuffa ner den i flaskan :banghead: undrar om jag måste köpa en ny flaska? :mad: Märk väl eftersom jag bara använder den till kinesiska marinader och i tomatsoppa brukar jag behöva slänga hälften. :meh:

Min ex fru brukade slå mig i ryggen tills jag vaknade eller ändra läge så jag slutade snarka. (inte att rekommendera),

Jag pratar i sömnen men vet inte vad jag ska kunna göra åt det
Även med sömntabletter gör jag det

Prata med din partner om hur han/hon kan vacka dig tillrackligt for att du ska sluta?

För att ta till VÅLD är en rimlig reaktion på att någon snarkar? :banghead:

Jag markerade Tranans text som, atminstone i mina ogon, indikerar att ordet sla inte anvandes i meningen att vald utfordes. Om nagon slar mig behover den personen inte repetera det tills jag vaknar, jag vaknar pa en gang om jag blir slagen.
En akta halft som knuffar nagon i ryggen for att personen ska vakna eller i alla fall byta stallning utovar inte vald i den meningen av ordet som du antyder.

Blä. Dyngförkyld och jag har utbildning på jobbet på tisdag som jag verkligen måste vara med på! :arghh: Dessutom har jag redan haft 2 sjukdagar nu i mars, plus 2 i februari. Tycker det räcker så

Prata med din partner om hur han/hon kan vacka dig tillrackligt for att du ska sluta?

Jag markerade Tranans text som, atminstone i mina ogon, indikerar att ordet sla inte anvandes i meningen att vald utfordes. Om nagon slar mig behover den personen inte repetera det tills jag vaknar, jag vaknar pa en gang om jag blir slagen.
En akta halft som knuffar nagon i ryggen for att personen ska vakna eller i alla fall byta stallning utovar inte vald i den meningen av ordet som du antyder.
Om jag skriver att hon brukade slå så är det jag menar. det hände att jag vaknade med blåmärken på rygg eller axlar. om hon knuffade skulle jag ha skrivit det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 958
· Visningar
53 265
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 282
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 260
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar