Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_4854.webp

En oversikt fran forarstolen over koket ...

IMG_4856.webp

Och har andra sidan av motorhemmet ... koksbord och stolar ska goras om. Vikstolar sa vi kan forvara dem nagon annan stans medan vi aker och sa ska fastpunkter for hundarnas sakerhets balten sattas fast i stallet for burar ... Da kan vi dels fa ner bordet till normal hojd ... och dels tror jag att hundarna aker bekvamare. Det behovs dock nagon form av "divider" under bordet sa att de inte kan borja tjafsa (hander i och for sig bara nar Diva loper, men det ar mer an tillrackligt)

Senast ändrad:
IMG_4864.webp

Det har ar taget fran tvattutrymme in till sovrummet. Handfatet sitter i en liten utbuktning i hallen, toan ligger pa ena sidan och duschen snett mitt emot och sedan kommer sovrummet.

Tvatt och torktumlare :love: bor man kanske inte anvanda nar man "torr dockar" och inte ar uppkopplad till vatten och avlopp ... men SA skont att kunna stanna och tvatta "hemma".

Vaknade tidigt - igen... vaknar runt 5 varje morgon nu :cool:
Får inte äta någon frukost eftersom jag ska till vårdcentralen och ta blodprov idag. Måste fasta sedan 22 igår kväll.:yuck:

God morgon världen! Idag är det måndag, det regnar bort snö och jag har inga jobb i kalendern. Får bli en symaskinsdag idag med. Ska jag sy en T - shirt till sambon, en festklänning till mig eller något helt annat? Det återstår att se.

Först bejakar jag den inre tanten och löser korsord och dricker kaffe.

-1 när jag åkte till jobbet, kommit en dm snö under natten vilket var helt onödigt. Dom varnar för att det kan börja regna senare under dagen :down: underkylt dessutom :down::turd:
Jag ska försöka ta mig till Borlänge efter jobbet, ska skaffa nytt pass, åka inom migrationsverket och fråga om makens case är stängt eller inte, dom hade nämligen satt in pengar på hans konto kan hade tidigare :banghead: vi har till och med skickat tillbaka bankkortet, och förra månaden fick han mindre iom att han skulle lämna landet den 23e...

Fröken galen bostonterrier vaknade vid 5 imorses, bara klä på sig och gå upp och ut och rasta. Kunde inte somna om efter det (bostonterriern väckte sambon också när hon ko in igen genom att hoppa hoppa på ansiktet :rofl: ) så jag och sambon har varit vakna sen 5 medans fröken bäddade ner sig för att sova vidare.

Nu har hon fått ett ben och ligger här på jobbet och smaskar glatt i sig. Hon har redan sprungit runt och busat med mina kollegor och jag tänkte att jag skulle försöka komma till skott och jobba lite.

Jedra skitväder ute idag. Spöregn höll på att fastna med bilen på väg till jobbet :mad:

Sista veckan på jobbet påbörjad! Funderar på om man skulle ta och byta bank. Har kvar samma som jag haft sen jag var 13 och det är en lokal sparbank i byhåla där jag inte bott på nästan 20 år :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
98 99 100
Svar
1 990
· Visningar
53 937
Senast: Ninnurur
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 283
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 260
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar