Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Maten är klar och jag har bäddat om samt satt igång tvättmaskinen.
Nu ska jag plocka undan den tvätt som inte hade hunnit torka igår, äta något och klä på mig civila kläder inför mitt besök på nagelstudion :)

Halvkollar Paralympics.
Datorn uppdaterade klart igår, äntligen. Så nu har jag senaste versionen av W10 :up: fast tror jag läst att det ska komma en ny version snart. Hmm …

Samma här, det finns en klar fördel att bo uppe på en sandås. :angel: Men jag surar över vädret, nu regnar det, sen skulle det bli kallt igen :crazy: vilket innebär vägar med glansis. :nailbiting: Ännu värre är att om det blir kallt i helgen är jag utan bil :arghh: maken och dottern åker på JSM och jag har skruttibangbang bilen, vi är inte sams normalt och när det är kallt så startar den inte ens för maken som den normalt sett gör allt för. :angel:
Känns som det är läge att ta en biltur tll sjunkängarna längre fram i vår. Det är fint att se hela den vattenspegeln :love:

Jag blir knäpp(are) hållplatstavlorna på kampenhof tjuter mer än vanligt och bussen går inte än på5 minuter MISÄÄÄÄR

Nu har allt fran truck och trailer flyttats over och nu ar vi nastan redo att aka norrover. I morgon bitti satter vi over forsakringen, ser till att fixa de sista sma grejorna ... sedan bar det ivag. :D Forsta stoppet blir Lake Havasu, fortfarande i Arizona och inte sa langt, men vi har vanner att besoka.:)
Sedan tar vi oss darifran vidare norrover tillbaka till Californien for ett litet tag innan vi startar tillbaka resan over sista bergskedjan for att komma hem.:cool:

Jag har nagra bilder fran nar vi tog besittning ... Vart nya motorhem ar lite drygt 11meter langt, 3.86 meter hogt och drygt 2.5 meter brett. Vi har nu tre "slide outs". Tva storre i vardagsrum - kok och en i sovrummet som drar ut sangen sa det blir ordentligt gangavstand runt den. Vi raknar ut kvadratmeter ytan en annan dag.:p

Visa bifogad fil 12216

Dar star vi redo att borja bara over grejor. Vi far se om jag far in fler bilder i nasta post.
Är det den mörka till vänster som är den nya vagnen?
Riktigt snygg! Hur många sängplatser finns det?

För att inte tala om hur dotterns skolgård kommer se ut...

Det har ju varit en damm där, ännu tidigare var det lertäkt till tegelbruk. Det ser ju ut så här en vanlig vår efter en snöfattig vinter...
1507139_10152329730690712_1073765024_n.jpg

Så svårt att komma igång idag. Jag sov galet länge också. Sen blev dagens psykologbesök inställt. Skit liksom. Jag hade behövt det.

Ja klockan tickar på med extrem fart. Redan tjugo i elva. Chooop!
Dags att förflytta mig till kontoret. Kom på att jag stängde av värmen dit i fredags så får ta på mig nån filt tills det hunnit bli varmare.

Har rasat snö från taket så har skottat fram flera ingångar. Sen framför hagarna då plogbilen gjorde rejäla vallar där.
Red fröken som inte var som hon brukar utan spänd och stressad. Sen rasade det från ridhustaket så fick ett jäkla ryck därinne. Jaja hon lugnade sig sen iaf och kunde bli mer tillfreds och lösgjord.

Ska först göra varm choklad nu. Det är ju trots allt måndag. Man behöver lite extra kärlek då. Speciellt denna väntans årstid.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
54 217
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 284
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 260
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar