Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej då, sov själv i natt. Somnade någon gång mellan 19-19:30 och vaknade 5:00.Sov gott hoppas ingen snarkar.
Tog en paus och beställde lite torrvaror till skafferiet på matsmart. Aldrig gjort det innan men tänkte prova på. Just idag fanns det massor jag kunde toppa upp skafferiet med
Har även en speedad bostonterrier som springer ommkring som en tok m ed sin leksak och det enda jag hör är pip, pip, pip, piiiiiiiiiip, pip
Hur tänkte jag med pipleksak på jobbet?
Tog en paus och beställde lite torrvaror till skafferiet på matsmart. Aldrig gjort det innan men tänkte prova på. Just idag fanns det massor jag kunde toppa upp skafferiet med
Inställda pga vädret??Har en hel bunt inställda tåg så nu kan jag med gott samvete ligga i soffan och plugga lite
Inställda pga vädret??
Fick stå ute och vänta en halvtimme innan vårdcentralen öppnade. De stack mig över 6 gg innan de fick blod...Vaknade tidigt - igen... vaknar runt 5 varje morgon nu
Får inte äta någon frukost eftersom jag ska till vårdcentralen och ta blodprov idag. Måste fasta sedan 22 igår kväll.