Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Motivation till att göra saker = 0

Tar tag i 11 olika saker samtidigt istället för att göra 1. Huvudet går åt alla håll känns det som.

Snart lunch i alla fall :D

Vädret här är uppehåll och en massa + :banana: mesta isen är borta men tyvärr ser det ut som om jag inte kommer iväg med hästen till ridhus för att kunna rida ordentligt pga av isgator. Hade egentligen tänkt vara ute och tävla nu men icke. Fortfarande på starta-igång-nivå :mad:

Ute i 30 min o första paret strumpor är blöta,lär bli många av dom idag då inga av mina regntäta skor/stövlar har brodd.
Tror jag åker till Mariestad o botaniserar lökar/plantor o fröer på Lidl istället.
Då kan ju tom fröken jag vill inte gå i koppel följa med. Hon missar bara godisbesöket på granngården för då måste man vara kopplad (om man inte heter Gissa för då går man lös)

Äntligen kom jag nästan fram. 97 före i mig kön :meh: men tack gode gud att dom hade så man kan bli uppringd. Vote ju dock väldigt typiskt om dom ringer när jag är på migrationsverket i Borlänge :cautious: och innan någon funderar, så ja jag både ringer och besöker, iom att mottagningen i Borlänge handlägger asyl och min fråga är om anknytning och besöket handlar om makens case :cool:

Vilket jävla skitjobb att försöka skriva in ett svenskt kontonummer hos Skrill. Jag har IBAN och BIC men det är inte det de frågar om utan helt andra saker och då måste jag översätta Iban och Bic till dessa. :banghead: :wtf:

Trött.

Funderar på att gå och hämta ett paket med en klänning jag kanske kan ha ikväll. Men soffan är världigt mjuk och skön och vädret ute lockar inte ... :cautious:

På migrationsverket, 20 personer före mig :meh: hade tänkt hinna luncha med en kompis innan jag ska till polisen och fixa passet 15.30, men vi får väl se hur det går.

Tog en paus och beställde lite torrvaror till skafferiet på matsmart. Aldrig gjort det innan men tänkte prova på. Just idag fanns det massor jag kunde toppa upp skafferiet med :)

Har även en speedad bostonterrier som springer ommkring som en tok m ed sin leksak och det enda jag hör är pip, pip, pip, piiiiiiiiiip, pip

Hur tänkte jag med pipleksak på jobbet?

Tog en paus och beställde lite torrvaror till skafferiet på matsmart. Aldrig gjort det innan men tänkte prova på. Just idag fanns det massor jag kunde toppa upp skafferiet med :)

Har även en speedad bostonterrier som springer ommkring som en tok m ed sin leksak och det enda jag hör är pip, pip, pip, piiiiiiiiiip, pip

Hur tänkte jag med pipleksak på jobbet?

Inte alls :p :D

Ligger på min foamroller och försöker få ordning på ryggraden. Har ett ställe där det är en liten ”knyck” och där gnager det. Skulle behöva ett kiropraktorbesök. :idea:

Så himla gulliga grannar jag har :love:. Det hade kommit 10 cm snö och sen plusgrader och regn på det. När vägen utanför plogades hamnade en rejäl snösträng med blötsnö över min infart. Jag gick ut med skyffeln för att skotta men just då kom grannen i sin lilla maskin med plogblad och han tog bort det åt mig :banana:.

Vaknade tidigt - igen... vaknar runt 5 varje morgon nu :cool:
Får inte äta någon frukost eftersom jag ska till vårdcentralen och ta blodprov idag. Måste fasta sedan 22 igår kväll.:yuck:
Fick stå ute och vänta en halvtimme innan vårdcentralen öppnade. De stack mig över 6 gg innan de fick blod...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 544
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 285
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 281
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon