regnade här med hela fm, nu har det slutat iafDet regnar ute...underkylt regn. Tror jag stannar kvar i sängen ett tag till .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
regnade här med hela fm, nu har det slutat iafDet regnar ute...underkylt regn. Tror jag stannar kvar i sängen ett tag till .
Fick stå ute och vänta en halvtimme innan vårdcentralen öppnade. De stack mig över 6 gg innan de fick blod...
Det är nog våfflornas fel. Gremlings ska ju inte äta på nattenDet var ingen bra dag att åka runt o handla på,först blev jag överfallen av en odlingstunnel som tvunget ville följa med hem Jag som inte skulle hålla på med fröer o sådd i år
Sen på Ica blev jag överfallen av en äldre yrslig tant,såg henne i ögonvrån innan hon stöp över mig,vilket var tur annars hade hon dundrat in i delikatessdiskens glasmonter. Både jag o tanten klarade oss bra o blev lika förvånade.
visserligen är jag svårstucken men aldrig har de stuckit 6 gg för att få blod
Är det den mörka till vänster som är den nya vagnen?
Riktigt snygg! Hur många sängplatser finns det?
Så underbart hemskt. Nu är det bara för dom som har pool eller sjötomt att starta en tråd om buketräffJaha varför tänker jag på buke när jag ser denna
Nåt för nästa buketräff ???Visa bifogad fil 12258