Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så det här snacket om att asylsökande inte ska få anhörighets invandra är bara nys o mediasnack?Bör inte bli avslag, det är en rättighet att få bo ihop med sin partner när man är svensk medborgare. Däremot kan det såklart dra ut på tiden om migrationsverket bestämmer sig för att det behövs komplettering, eller om det dräller in mer ansökningar. Enligt riksdagsbeslut (har jag för mig) så ska det endast ta 9 månader till ett beslut, men migrationsverket håller inte riktigt det... Vissa har fått vänta i upp till två år. Migrationsverket hävdar att det är pga den höga flyktingströmmen, men det är olika enheter som hanterar asyl och anhöriginvandring
https://www.migrationsverket.se/Pri...ige/Gift-registrerad-partner-eller-sambo.htmlSå det här snacket om att asylsökande inte ska få anhörighets invandra är bara nys o mediasnack?
För funkar det så så kan ju alla som vill komma hit gifta sig med en svensk medborgare?!! Eller är jag helt ute o reser?
Så underbart hemskt. Nu är det bara för dom som har pool eller sjötomt att starta en tråd om buketräff
Spindelllilja!!Min palm har fått blommor! Har aldrig sett den få det förut och då har jag ändå haft den i en hel "evighet" !
Visa bifogad fil 12268
är du seriös??Så det här snacket om att asylsökande inte ska få anhörighets invandra är bara nys o mediasnack?
För funkar det så så kan ju alla som vill komma hit gifta sig med en svensk medborgare?!! Eller är jag helt ute o reser?
VA?! Heter min palm så?? Jag trodde det var en yuccapalm som aldrig ville växaSpindelllilja!!
Nix. Spindellilja.VA?! Heter min palm så?? Jag trodde det var en yuccapalm som aldrig ville växa
??? Med vad då? Jag vet 0 om invandring förutom det som sägs på tv eller läses i media.är du seriös??
Där ser man, vad kul att få lära sig något nytt! Varför går den inte att köpa längre? Min kruka har två knölar, råkar vi på varandra på någon buke-träff (typ hos @athena_arabians om jag någon gång lyckas ta mig iväg ) så kan du få den ena om du vill Men du får den som inte blommarNix. Spindellilja.
Har haft en men den lyckades dö i någon förflyttning.
Saknar den djupt. Den är så VACKER när den blommar
...och inte finns den att köpa heller
Jaha varför tänker jag på buke när jag ser denna
Nåt för nästa buketräff ???Visa bifogad fil 12258
Tänkte just på dig Jag kan stå på land och ta kort!Jag har en sjö ett stenkast från gården (typ)