Läggdags. Hoppas man kam sova lite iallafall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner nu att jag måste åka och besöka dig!
(tittar ut på regnet och muttrar för mig själv)
Jeckla skitväder
Man är borta från Buke några timmar och upptäcker när man kommer tillbaka att man har 29 notiser. Då undrar man vad för kontroversiellt har jag skrivit nu?
Jag undrade detsamma, hade 22 nu
Och här går man och känner sig omtyckt om man har 5!Hade 58 imorse
Buketräff hos mig, någon?
För min del var det lugnt. Lite roliga bilder och sånt som producerat en del notiser.Jag undrade detsamma, hade 22 nu
Du skall alltid vara värst
Vid lunchtid slutade jag jobba
Observera dock att jag klev upp vid lunchtid så det klumpade nog ihop sig pga alla morgonpigga Bukare
Så kände jag på fm när den visade på 32,då tänker man tillbaka på vad man skrivitMan är borta från Buke några timmar och upptäcker när man kommer tillbaka att man har 29 notiser. Då undrar man vad för kontroversiellt har jag skrivit nu?
Som när du gnällde på dalmatinern menar du Fyyyyyy på digSå kände jag på fm när den visade på 32,då tänker man tillbaka på vad man skrivit
Var rädd om dem! Tycker de är svåra att få tag på just den sorten. Fin !Min palm har fått blommor! Har aldrig sett den få det förut och då har jag ändå haft den i en hel "evighet" !
Visa bifogad fil 12268