Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter i väntrummet på min vårdcentral och ska kolla upp en knöl i mitt bröst. Håll tummarna för mig att det är något ofarligt!
Sitter i väntrummet på min vårdcentral och ska kolla upp en knöl i mitt bröst. Håll tummarna för mig att det är något ofarligt!
Undrar hur lång tid det tar att blåsa upp den
Haha, ja, jag tänkte detsamma efter att ha tittat på den en stund
Men lilla hästen då
Hoppas hon mår bättre nu.
Vad har hänt?
Men fy!Stort ödem som bara växer. Vet inte om det kommer från spark, fostret, hjärtat. Inväntar provsvar. Pratat med vet nu på morgonen de ska återkomma.
Hon står på rejäl dos smärtlindring, tempen har gått ner och pulsen har gått ner. Nu kan hon iallafall vända i boxen/Ta några steg.
Jag älskar vår automat och muttrar när jag måste ta den med manuellväxel, jag skulle aldrig vilja vara utan automat!Jag. Hatar. Automatväxel! Min lånebil är automat och jag avskyr det. Hemska bil Tur att jag verkar ha tomt i kalendern idag så jag behöver bara köra till stan och tillbaka för att hämta och lämna bil på service.
Stort ödem som bara växer. Vet inte om det kommer från spark, fostret, hjärtat. Inväntar provsvar. Pratat med vet nu på morgonen de ska återkomma.
Hon står på rejäl dos smärtlindring, tempen har gått ner och pulsen har gått ner. Nu kan hon iallafall vända i boxen/Ta några steg.
Jag älskar vår automat och muttrar när jag måste ta den med manuellväxel, jag skulle aldrig vilja vara utan automat!
Håller tummarna! Har gjort samma sak för några år sen, läskigt väntan på provsvar men allt gick bra.
Läskigt! Håller tummar och tår
håller tummarna att hon blir bättre snart!Stort ödem som bara växer. Vet inte om det kommer från spark, fostret, hjärtat. Inväntar provsvar. Pratat med vet nu på morgonen de ska återkomma.
Har fått en remiss till röntgen nu så ska dit i morgon! Det är sannolikt inget farligt, kan vara någon "hormonknuta" som hon kallade det. Eller något allvarligt. Men eftersom jag precis börjat äta p-piller igen så är sannolikheten hög att det är hormoner som spökar.