Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ont i magen och rumpan. Känns som jag skulle blivit påsatt av en häst . Hoppas det ger sig då det inte är skönt att sitta .värke v i resten av kroppen åxo . Är väl någon förkylningen som håller på att ta om

Men lilla hästen då :heart

Hoppas hon mår bättre nu.

Vad har hänt?

Stort ödem som bara växer. Vet inte om det kommer från spark, fostret, hjärtat. Inväntar provsvar. Pratat med vet nu på morgonen de ska återkomma.

Hon står på rejäl dos smärtlindring, tempen har gått ner och pulsen har gått ner. Nu kan hon iallafall vända i boxen/Ta några steg.

Stort ödem som bara växer. Vet inte om det kommer från spark, fostret, hjärtat. Inväntar provsvar. Pratat med vet nu på morgonen de ska återkomma.

Hon står på rejäl dos smärtlindring, tempen har gått ner och pulsen har gått ner. Nu kan hon iallafall vända i boxen/Ta några steg.
Men fy!
Håller tummarna för henne

Håller tummarna! Har gjort samma sak för några år sen, läskigt väntan på provsvar men allt gick bra.

Läskigt! Håller tummar och tår :heart

Har fått en remiss till röntgen nu så ska dit i morgon! Det är sannolikt inget farligt, kan vara någon "hormonknuta" som hon kallade det. Eller något allvarligt. Men eftersom jag precis börjat äta p-piller igen så är sannolikheten hög att det är hormoner som spökar.

Urk. Verkligen urk.
Är fortfarande risig, feberfri men täppt som tusan så blir andfådd bara av att gå mellan kök och vardagsrum O_o:wtf: Piggnar till en stund av alvedon men är sedan lika däckad igen. Har utbildning på jobbet kl 13 och sedan jobbar jag kväll. Skulle verkligen behöva gå dit så får hoppas att jag piggnar till snart :down:

:heart håller tummarna att hon blir bättre snart!

Har fått en remiss till röntgen nu så ska dit i morgon! Det är sannolikt inget farligt, kan vara någon "hormonknuta" som hon kallade det. Eller något allvarligt. Men eftersom jag precis börjat äta p-piller igen så är sannolikheten hög att det är hormoner som spökar.

Håller tummarna! En bekant till mig hade en knuta som visade sig vara en vätskefylld blåsa. Den tömdes och det var det typ :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 828
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 286
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 287
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar