Snurrfian
Moderator
Det är ju underbart, bar att bromsa och gasa, underbart i stadstrafik!Det är ju hemskt! Man kan inte.. Växla
Nä, jag antar att det är en vanesak. Det känns så konstigt att inte behöva lägga i en växel vid stoppskyltarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju underbart, bar att bromsa och gasa, underbart i stadstrafik!Det är ju hemskt! Man kan inte.. Växla
Nä, jag antar att det är en vanesak. Det känns så konstigt att inte behöva lägga i en växel vid stoppskyltarna.
Det är ju underbart, bar att bromsa och gasa, underbart i stadstrafik!
Håller tummarna! En bekant till mig hade en knuta som visade sig vara en vätskefylld blåsa. Den tömdes och det var det typ
Hoppas det ska vara något sånt lindrigt! Tänker att det går hur många ofarliga knutor som helst på varje cancertumör. Samtidigt spökar det såklart hur vanligt det är med cancer, och att jag känner tre i min egen ålder som drabbats. Men som sagt, det känns ändå långt bort just nu. Läkaren nämnde vid undersökningen att hon tyckte att det kändes som vanlig bröstvävnad, men att vi såklart skulle kolla upp det. Känner mig sjukt otaggad på att sticka en nål rakt in i knölen morgon Men det är väl sånt som man bara får tugga i sig i livet. Finns liksom inte så mycket till alternativ.
Men uschStort ödem som bara växer. Vet inte om det kommer från spark, fostret, hjärtat. Inväntar provsvar. Pratat med vet nu på morgonen de ska återkomma.
Hon står på rejäl dos smärtlindring, tempen har gått ner och pulsen har gått ner. Nu kan hon iallafall vända i boxen/Ta några steg.
Stort ödem som bara växer. Vet inte om det kommer från spark, fostret, hjärtat. Inväntar provsvar. Pratat med vet nu på morgonen de ska återkomma.
Hon står på rejäl dos smärtlindring, tempen har gått ner och pulsen har gått ner. Nu kan hon iallafall vända i boxen/Ta några steg.
Blev lite oväntat hemma idag
Har fått löss
Så måste gå till apoteket och köpa medel
Hade jag gjort det igår hade jag kunnat jobba idag
Lätt å vara efterklok
Men nu har jag köpt prevent också
Det var typ precis det,otrevliga,bitska,jagar allt med ben. Men @Tora har haft flera trevliga,jag kallade det tur,men det var nog nogrann efterforskning (och tur )Missat det där om dalmatiner. Vad var det?
En av mina gamla hundar, en pappis blev biten av en sådan. Vi trodde först att hon skulle överleva bettet. Men såren sprack upp. Så hon fick en enkel biljett till över Regnbågbron. Stackars Doris!
Ajajaj Inte roligt med öroninflammation. Junior har haft det en gång i 2-årsåldern - jösses vad jag led (Glad att det inte blivit fler gånger.)Jahapp, mycket riktigt dubbelsidig öroninflammation hos dottern. Rören satt åtminstone kvar, alltid nåt.
Det finns alltid något att klaga påKul väder! Eller NOT Lite regn,lite snö och lite mindre uppehåll, men snön smälter i alla fall så snart kommer jag att klaga på att leran är tillbaka