Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bara jag... Skulle klippa upp en lättdryck tetra och lyckades med konststycket att klippa mig själv i handflatan :meh:

Vilken grej, nästan exakt fem månader efter att neurologen gav tuppen upp för Elvanse, så har jag nu en burk hemma. Hoppas, hoppas hoppas att fungerar som det ska för mig.
Den tar jag också. Kan tack vare den ha en normal dygnsrytm men den stoppar upp magen nåt vansinnigt. :down: (För mig hjälper solroskärnor).
Hoppas du blir hjälpt av den. :)

Jag har varit ute och rastat hundar och kort ett kortare traningspass med bada innan det blir for varmt. Nu ar det 26*C och solen vraker ner ... Nu ska jag inviga tvattmaskin och torktumlare i motorhemmet :D sedan funderar jag pa en promenad till en allman mataffar en liten bit bort. Jag funderar nastan pa att baka i dag,:angel: man kan undra var den tanken kommer fran,:cautious: och kanske en langsam promenad runt kvarteret med hundarna.

Idag fick jag agera smakråd när Vännen skulle shoppa kostym. Det var kul, för jag brukar följa med som smakråd till alla möjliga kvinnliga vänner, men har aldrig varit med någon man och handlat innan. Som tur var så var det lätt också, för Vännen hade bara två att välja mellan när jag kom till affären. Den ena var... en vanlig kostym. I den andra blev han skitsnygg i och han själv lyste upp och började spatsera runt som om han ägde hela världen :rofl: Jag kunde såklart inte låta bli att skratta, men det är intressant ändå hur olika kläder, även sådana som till en början ser lika ut, kan påverka en person på så olika sätt.

Tack för det rådet, blir nog lite bulkmedel i förebyggande syfte :D

Blir det ordentlig tvärnit rekommenderar jag Frukt&Fibrer från Ortis (tärningarna, inte tabletterna). Min mage har ju sitt eget lilla liv och kan ibland tvärnita. De här hjälper skonsamt och skadar inte tarmen som många andra laxermedel. Dock bör man börja med en halv tärning och rikligt med vätska samt tar mer om den halva inte hjälper. Tar man för mycket kan det bli en intressant effekt :angel:

Lugnet som infinner sig när man har en liten snarkande bostonterrier på magen.

Ser mörkt ut för mitt sto. Veterinären kommer ut imorgon igen. Försöker att inte tänka på det men det är svårt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 908
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 288
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 288
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar