Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den tar jag också. Kan tack vare den ha en normal dygnsrytm men den stoppar upp magen nåt vansinnigt. (För mig hjälper solroskärnor).Vilken grej, nästan exakt fem månader efter att neurologen gav tuppen upp för Elvanse, så har jag nu en burk hemma. Hoppas, hoppas hoppas att fungerar som det ska för mig.
Bara jag... Skulle klippa upp en lättdryck tetra och lyckades med konststycket att klippa mig själv i handflatan
Jag vill reklamera min kropp! Frågan är bara var
Ajjj så onödigt men ibland lyckas man bara få till konstiga saker (har jag hört )Bara jag... Skulle klippa upp en lättdryck tetra och lyckades med konststycket att klippa mig själv i handflatan
Jag testade med ÅVC men dom skakade på huvudet och muttrade något om miljöfarligt avfall så jag funderar på skroten, för någon liten del borde dom väl komma ha nytta av tycker jag.Jag vill reklamera min kropp! Frågan är bara var
Den tar jag också. Kan tack vare den ha en normal dygnsrytm men den stoppar upp magen nåt vansinnigt. (För mig hjälper solroskärnor).
Hoppas du blir hjälpt av den.
Jag testade med ÅVC men dom skakade på huvudet och muttrade något om miljöfarligt avfall så jag funderar på skroten, för någon liten del borde dom väl komma ha nytta av tycker jag.
Tack för det rådet, blir nog lite bulkmedel i förebyggande syfte
Jag skulle gärna reklamera 25 år eller så, går det?Jag vill reklamera min kropp! Frågan är bara var
Ätter min första måltid för i dag.