Jag kände det, blev lite skakig och svag.Då var det på tiden
Säger hon som precis gjort samma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kände det, blev lite skakig och svag.Då var det på tiden
Säger hon som precis gjort samma
Det blev sent ikväll 18:45 stämplade jag ut, efter ett segdraget personalmöte...Segt att vänta när körtiden är slut. 30 minuter kvar på rasten och 109 km till nästa lastning, efter det är det 32km kvar till åkeriet. Lär bli sent ikväll...
Visa bifogad fil 12289
God nattAptrött och halvdöd, det är nog dags att lägga sig... Go'natt på er
Ajajaj Inte roligt med öroninflammation. Junior har haft det en gång i 2-årsåldern - jösses vad jag led (Glad att det inte blivit fler gånger.)
Aptrött och halvdöd, det är nog dags att lägga sig... Go'natt på er
GodnattAptrött och halvdöd, det är nog dags att lägga sig... Go'natt på er
Ni är hemma?!!Försöker pärla ihop ett nytt pannband till hästen, medan sparven till och från gnyr om att hon minsann inte alls vill ligga i babygymmet intill. Katten Boll tittar på mig med en min som undrar om det inte finns någon mute-knapp på sparven. Ibland önskar jag en sån jag också.
Natti!Aptrött och halvdöd, det är nog dags att lägga sig... Go'natt på er
Den medicinen vill jag oxå haAlltså jag fick nog så jag tog labben på en 50 minuters springrunda , den första på över ett år och sen stretching deluxe av kroppen efteråt
Mitt nya motto är: rörelse läker kroppen.
så i stället för att låta huvudvärken jag haft i fem dagar segra så sprang jag skiten ut kroppen i stället. Den stora skillnaden från förr är att jag egentligen hade legat däckad i migrän och knappt kunnat stå på benen i fem dagar och nu kan jag både jobba och röra på mig även om vissa saker fortfarande känns av. Just nu känns det ganska bra, vi får väl se om jag kan gå i morgon dock
Jag avskyr tanken på att ens ta en vanlig värktablett men jag är nästan kär i den här medicinenDen medicinen vill jag oxå ha