Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ajajaj :( Inte roligt med öroninflammation. Junior har haft det en gång i 2-årsåldern - jösses vad jag led :crazy: (Glad att det inte blivit fler gånger.)

Dottern är ett öronbarn och fick rör för två månader sen pga återkommande inflammationer. Detta är första sedan dess. Min minsta hade också dubbelsidig för tre veckor sen så vi är tyvärr rutinerade på det här :(

Försöker pärla ihop ett nytt pannband till hästen, medan sparven till och från gnyr om att hon minsann inte alls vill ligga i babygymmet intill. Katten Boll tittar på mig med en min som undrar om det inte finns någon mute-knapp på sparven. Ibland önskar jag en sån jag också.

Helt okej dag på jobbet och sen en ganska lugn kväll.
Barnet har precis lagt sig och jag slökollar på TV. Väntar på att diskmaskinen ska bli klar så jag kan gå upp på övervåningen.

Alltså jag fick nog så jag tog labben på en 50 minuters springrunda :eek: :angel: , den första på över ett år och sen stretching deluxe av kroppen efteråt :up:
Mitt nya motto är: rörelse läker kroppen.
så i stället för att låta huvudvärken jag haft i fem dagar segra så sprang jag skiten ut kroppen i stället. Den stora skillnaden från förr är att jag egentligen hade legat däckad i migrän och knappt kunnat stå på benen i fem dagar och nu kan jag både jobba och röra på mig även om vissa saker fortfarande känns av. Just nu känns det ganska bra, vi får väl se om jag kan gå i morgon dock :p

Somnade på soffan...

Förflyttat mig till sängen och hunden dissar husse för att få fortsätta sova hon med :rofl:

2h sömn på ca 38h och inte ätit ordentligt tar ut sin rätt.

4st Redbull har gått åt under natten/dagen

Alltså jag fick nog så jag tog labben på en 50 minuters springrunda :eek: :angel: , den första på över ett år och sen stretching deluxe av kroppen efteråt :up:
Mitt nya motto är: rörelse läker kroppen.
så i stället för att låta huvudvärken jag haft i fem dagar segra så sprang jag skiten ut kroppen i stället. Den stora skillnaden från förr är att jag egentligen hade legat däckad i migrän och knappt kunnat stå på benen i fem dagar och nu kan jag både jobba och röra på mig även om vissa saker fortfarande känns av. Just nu känns det ganska bra, vi får väl se om jag kan gå i morgon dock :p
Den medicinen vill jag oxå ha :idea::d:bump::bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 942
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 288
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 289
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar