Ser mörkt ut för mitt sto. Veterinären kommer ut imorgon igen. Försöker att inte tänka på det men det är svårt.
Tassar och tummar hålls stenhårt här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser mörkt ut för mitt sto. Veterinären kommer ut imorgon igen. Försöker att inte tänka på det men det är svårt.
Bara på permission. Vi ska strax åka ner till sjukhuset igenNi är hemma?!!
Äsch då,ja ja bättre med lite än inget alls.Bara på permission. Vi ska strax åka ner till sjukhuset igen
Var det den där saroten?Jag avskyr tanken på att ens ta en vanlig värktablett men jag är nästan kär i den här medicinen
Japp! The one and onlyVar det den där saroten?
Jag skiter i om jag inte kan springa för det har jag aldrig kunnat (inga ledband som håller ihop leden så foten viker sig) men skulle uppskatta att kunna bygga o klättra utan hinder och inte vara rädd för att trampa ner i ett hål på skogpromenaden och att bli liggande i skärande korsryggssmärta.
Vad har hänt med ditt sto? Har hon blivit så påverkad av ödemet ?? Mitt dräktiga sto fick ett rejält ödem och var riktigt dålig några dagar, sedan vände Det för henne. Håller alla tummar för erLugnet som infinner sig när man har en liten snarkande bostonterrier på magen.
Natta gott och dröm något snälltNu ska jag gå och lägga mig i mitt svala sovrum
Pälsfröken märke inte att jag pillade med en tass samtidigt som det kliades under hakan hmmm ibland hinner man ju inte ens tänka en tanke innan dom listiga små sakerna har avslöjat en.Älsklingskatten envisas med att lägga sitt huvud på vänsterhanden som jag har musen i När jag flyttar henne så piskar hon ursinnigt med svansen i vattenskålen så det skvätter över hela skrivbordet och mig. Förunderligt hur en katt som hatar vatten som satan inte märker att hon doppar svansen i det