Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag avskyr tanken på att ens ta en vanlig värktablett men jag är nästan kär i den här medicinen :o
:rofl::rofl: Var det den där saroten?
Jag skiter i om jag inte kan springa för det har jag aldrig kunnat (inga ledband som håller ihop leden så foten viker sig) men skulle uppskatta att kunna bygga o klättra utan hinder och inte vara rädd för att trampa ner i ett hål på skogpromenaden och att bli liggande i skärande korsryggssmärta.

:rofl::rofl: Var det den där saroten?
Jag skiter i om jag inte kan springa för det har jag aldrig kunnat (inga ledband som håller ihop leden så foten viker sig) men skulle uppskatta att kunna bygga o klättra utan hinder och inte vara rädd för att trampa ner i ett hål på skogpromenaden och att bli liggande i skärande korsryggssmärta.
Japp! The one and only ;)
Jag vill inte tillbaka dit jag var innan. Aldrig mer! Det är oslagbart att kunna röra sig igen :love:

Nu har vi varit ute och promenerat en stund. En masking tvatt ar klar, nasta paborjad medan forsta torkar i torktumlaren :D Det borjar bli dags for en till kopp kaffe och kanske nagot att tugga pa ... hummus och morotter later som aldeles lagom.:d

Lugnet som infinner sig när man har en liten snarkande bostonterrier på magen.

Ser mörkt ut för mitt sto. Veterinären kommer ut imorgon igen. Försöker att inte tänka på det men det är svårt.
Vad har hänt med ditt sto? Har hon blivit så påverkad av ödemet ?? Mitt dräktiga sto fick ett rejält ödem och var riktigt dålig några dagar, sedan vände Det för henne. Håller alla tummar för er

lite kaffe nu o ett par citodon då ryggen inte vill ge sig vad jag än gör.
Resten av kvällen ska jag våndas inför morgondagens besök hos tandläkaren,bläääää!
Dom påstår att det ska bli sol i några dagar nu,hoppas.

Har precis smort ansiktet retade mig på att det var så stramt men sen kom jag på att jag glömt smörja efter duschen :banghead:
Jag borde lära mig att jag ska inte avbryta det jag håller på med och tro att jag får en bra lösning på det i slutändan, skulle bara juh :angel:

Älsklingskatten envisas med att lägga sitt huvud på vänsterhanden som jag har musen i :love: När jag flyttar henne så piskar hon ursinnigt med svansen i vattenskålen så det skvätter över hela skrivbordet och mig. Förunderligt hur en katt som hatar vatten som satan inte märker att hon doppar svansen i det :idea:

Älsklingskatten envisas med att lägga sitt huvud på vänsterhanden som jag har musen i :love: När jag flyttar henne så piskar hon ursinnigt med svansen i vattenskålen så det skvätter över hela skrivbordet och mig. Förunderligt hur en katt som hatar vatten som satan inte märker att hon doppar svansen i det :idea:
Pälsfröken märke inte att jag pillade med en tass samtidigt som det kliades under hakan hmmm ibland hinner man ju inte ens tänka en tanke innan dom listiga små sakerna har avslöjat en.

Suck, kan inte sova :meh: kollar på History Cold Case, mycket upplyftande. Det här avsnittet handlar om 113 judar som antingen dödades, begick självmord eller slängdes levande ner i en brunn på medeltiden i England.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 949
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 290
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 289
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar