Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som när du gnällde på dalmatinern menar du :meh: Fyyyyyy på dig

:rofl: :rofl: :rofl:

Första tanken ”Shit vad har jag skrivit nu” :nailbiting:

:D
Typ,eller att jag glömt filtret o kallat någon idiot eller kallat chokladbollar för negerboll vilket är vad jag är uppväxt med, eller trampat på en o annan öm tå.
Det är svårt när man är van att prata/skriva rakt o ärligt vad man tycker.

Ledsen över det med dalmatinern :o,men håller fast vid min uppfattning,även om jag vet att det självklart måste finnas en eller flera bra av dom med :)

Fick precis syn på en "badleksak" (eller vad man nu ska kalla det) som känns hur kul som helst :D
29104249_10155227416745143_1243364755676335756_n.jpg
Undrar hur lång tid det tar att blåsa upp den

Veterinären har precis åkt härifrån (tror jag vägarna är otroligt dåliga knappt vi kunde ta oss hit)

Har nu en häst som står på rejält smärtstillande och prover tagna. Aldrig sett henne ha så ont. :( Skär i hela mig. Ska höras med veterinär imorgon bitti igen får vi se.

Skit också

Veterinären har precis åkt härifrån (tror jag vägarna är otroligt dåliga knappt vi kunde ta oss hit)

Har nu en häst som står på rejält smärtstillande och prover tagna. Aldrig sett henne ha så ont. :( Skär i hela mig. Ska höras med veterinär imorgon bitti igen får vi se.

Skit också
:heart:heart:heart

Första tanken ”Shit vad har jag skrivit nu”

Alltid när jag har en större mängd notiser :D Det är oftast inte så farligt dock :rofl:

Skit också

:heart :heart

Skit också
Men lilla hästen då :heart

Hoppas hon mår bättre nu.

Vad har hänt?

Skit också
:heart:heart:heart

Typ,eller att jag glömt filtret o kallat någon idiot eller kallat chokladbollar för negerboll vilket är vad jag är uppväxt med, eller trampat på en o annan öm tå.
Det är svårt när man är van att prata/skriva rakt o ärligt vad man tycker.

Ledsen över det med dalmatinern :o,men håller fast vid min uppfattning,även om jag vet att det självklart måste finnas en eller flera bra av dom med :)
Missat det där om dalmatiner. Vad var det?
En av mina gamla hundar, en pappis blev biten av en sådan. Vi trodde först att hon skulle överleva bettet. Men såren sprack upp. Så hon fick en enkel biljett till över Regnbågbron. Stackars Doris!:cry::cry::cry:

Har vaknat tidigt igen, klockan 4. Börjar bli trött på det här
Ska iväg till mag läkaren på morgonen. Sedan i em till Gränby och prata med 3
Åka och lämna tillbaka det lilla karet så det blir slit på eländet

Har precis hittat jättefina gratismallar till antavlor på nätet. Så nu kan jag fylla i allt det jag har hittat (och hittar) på ett riktigt prydligt sätt :up: ! Jag släktforskar ju åt en vän, och då är det extra kul att kunna presentera det man hittar på ett trevligt sätt.... :)

Börjar oroa mig, tänk om vi inte har skrivit tillräckligt i ansökan, tänk om dom tycker att det låter för opersonligt, tänk om, tänk om, tänk om... Fan vad jag hatar det här :down: trött som fan är jag också, somnade inte förrän runt tolv, och klockan ringde 04.20 :wtf:

Sitter på jobbet nu och har inte gjort ett skvatt på 2h... bara 2h kvar nu... om 30 min kan jag smått börja låsa och täcka bilar... då har jag att göra i 20-30 min... har 2 bilar som kommer tillbaka innan kl 17 med... jaja...

Fick reda på att "ticketmaster" kommer att betala tillbaka våra F1 biljetter, runt 2000kr!!
Något de normalt inte gör. Antar att någon tog åt sig av mitt cry-mail

Skit också

:heart :heart :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 814
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 286
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 287
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar